Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2021-0000102666

Publication reference:  2021-0000093997

Publication date:  09/07/2021 at 12:11

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2021-0000093997

Disabled Notice

This information update 2021-0000092872 for the following cause: 

PUBLICACIÓN ACTA MESA DE CONTRATACIÓN DÍA 8-07-2021. Y PUBLICACIÓN REQUERIMIENTO DE SUBSANACIÓN.

Historical of Publications of Update and Correction


22/06/2021 13:24

Updated: PUBLICACIÓN RESOLUCIÓN COMPOSICIÓN MESA DE CONTRATACIÓN.



A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Educación, Deporte, Igualdad, Políticas Sociales y Conciliación en Granada (No Vigente)


Processing Province: GRANADA


Contract Type: Suministros


Contract Name: SUMIN.VESTUARIO PERSONAL LABORAL CENTROS D.T. IGUALDAD PSC AÑO 2021


Execution Provinces: GRANADA


File reference number: CONTR 2021 0000467977


Division into lots:  Si


Number of lots: 5


Description: SUMINISTRO VESTUARIO PERSONAL LABORAL CENTROS D.T. IGUALDAD PSC AÑO 2021


CPV (Common Procurement Vocabulary):

18100000-Ropa de trabajo, ropa de trabajo especial y accesorios

18000000-Prendas de vestir, calzado, artículos de viaje y accesorios


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto Simplificado Abreviado


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 48,615.00 €


Estimated value: 48,615.00 €


Total amount: 58,824.15 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  06/07/2021 at 14:00


Place:
D.T. IGUALDAD, P.S. Y C
C/ ANCHA DE GRACIA 6
18002 GRANADA



Contact point:

For the attention of: JEFE SECCIÓN GESTIÓN ECÓNOMICA Y CONTRATACION

Telephone:  958024697 | Fax: 958024694

E-mail:  contratacion.gr.cipsc@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  06/07/2021 at 14:00


Addresses for sending:
D.T. IGUALDAD, P.S. Y C.
C/ ANCHA DE GRACIA 6
18002 GRANADA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
D.T. IGUALDAD, P.S. Y C.
C/ ANCHA DE GRACIA 6
18002 GRANADA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de Cláusula Administrativa (626.5 Kb) download

Pliego de prescripciones técnicas (248.84 Kb) download


K.2. Additional information


MEMORIA JUSTIFICATIVA FIRMADA (124.15 Kb) download

DILIGENCIA MEMORIA JUSTIFICATIVA (142.17 Kb) download

Acuerdo de inicio (127.37 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (133.14 Kb) download

Designación composición de la Mesa (125.98 Kb) download

Acta mesa SOBRE ÚNICO administrativa (699.93 Kb) download

Anuncio REQUERIMIENTO DE SUBSANACIÓN (387.1 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


22/06/2021 13:24 - 2021-0000089313 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

06/07/2021 12:17 - 2021-0000092872 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

09/07/2021 12:11 - 2021-0000093997 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

16/07/2021 14:10 - 2021-0000102666 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

23/07/2021 10:59 - 2021-0000111247 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

29/07/2021 20:40 - 2021-0000113012 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

11/08/2021 08:51 - 2021-0000118604 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

13/08/2021 10:04 - 2021-0000119207 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

13/08/2021 12:31 - 2021-0000119254 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

01/09/2021 10:22 - 2021-0000122131 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 02/09/2021 11:53 - 2021-0000122473 - Adjudicación provisional

   » 30/09/2021 10:49 - 2021-0000128592 - Adjudicación definitiva

» 02/09/2021 12:05 - 2021-0000122480 - Adjudicación provisional

   » 30/09/2021 11:12 - 2021-0000128607 - Adjudicación definitiva

» 02/09/2021 12:23 - 2021-0000122499 - Adjudicación provisional

   » 30/09/2021 11:26 - 2021-0000128618 - Adjudicación definitiva

» 02/09/2021 12:30 - 2021-0000122504 - Adjudicación provisional

   » 30/09/2021 11:38 - 2021-0000128631 - Adjudicación definitiva

» 02/09/2021 12:34 - 2021-0000122508 - Adjudicación provisional

   » 01/10/2021 11:48 - 2021-0000128946 - Adjudicación definitiva

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación