Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2021-0000111260

Publication reference:  2021-0000094361

Publication date:  12/07/2021 at 12:19

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2021-0000094361

Disabled Notice

A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Salud y Familias. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: OTRAS (null)


Contract Type: Suministros


Contract Name: 75/21 SUMINISTRO DE PAPEL PARA LOS SS.CC. DE CONSEJERIA DE SALUD Y FAMILIAS


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: CONTR 2021 0000529637


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SUMINISTRO DE PAPEL PARA LOS SERVICIOS CENTRALES DE LA CONSEJERIA DE SALUD Y FAMILIAS


CPV (Common Procurement Vocabulary):

30197643-Papel para fotocopiadora


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto Simplificado Abreviado


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 19,200.00 €


Estimated value: 21,120.00 €


Total amount: 23,232.00 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  23/07/2021 at 14:00


Place:
CONSEJERIA DE SALUD Y FAMILIAS
AVDA DE LA INNOVACIÓN S-N
41071 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: JUAN MIGUEL GARCÍA RIEGO

Telephone:  955006300 | Fax: 

E-mail:  contratacion.csalud@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://contratacion.csalud@juntadeandalucia.es


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  27/07/2021 at 14:00


Addresses for sending:
SIREC-Portal de Licitación Electrónica


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
SIREC-Portal de Licitación Electrónica
Apertura sobre único: día 29 de julio de 2021 a las 09:00 horas


Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Memoria justificativa RECTIFICATIVA (286.31 Kb) download

Pliego de Cláusula Administrativas DEFINITIVO (1081.75 Kb) download

Pliego de prescripciones técnicas (138.48 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (96.53 Kb) download


K.2. Additional information


Resolución nombramiento responsable del contrato (284.21 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


12/07/2021 12:19 - 2021-0000094361 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

23/07/2021 13:04 - 2021-0000111260 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

27/10/2021 10:23 - 2021-0000143702 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 23/02/2022 09:05 - 2022-0000020764 - Dismissed Contract

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación