Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2021-0000123245

Publication reference:  2021-0000121774

Publication date:  31/08/2021 at 13:04

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2021-0000121774

Disabled Notice

This information update 2021-0000091179 for the following cause: 

Acta 1ª sesión y anuncio de subsanación

Historical of Publications of Update and Correction


25/06/2021 14:00

Updated: Designación Composición Mesa de Contratación


25/06/2021 13:49

Updated: Se publican DEUC PDF Y DEUC XML



A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Agricultura, Ganadería, Pesca y Desarrollo Sostenible. Secretaría General Técnica (NoVigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Suministros


Contract Name: SUMINISTRO Y ENTREGA DE FRUTAS Y HORTALIZAS EN CENTROS ESCOLARES 2021-2022


Execution Provinces: ALMERÍA, CÁDIZ, CÓRDOBA, GRANADA, HUELVA, JAÉN, MÁLAGA, SEVILLA


File reference number: CONTR 2021 0000417316


Division into lots:  Si


Number of lots: 8


Description: SUMINISTRO Y ENTREGA DE FRUTAS Y HORTALIZAS EN LOS CENTROS ESCOLARES DE LA COMUNIDAD AUTÓNOMA DE ANDALUCÍA EN EL CURSO 2021/2022


CPV (Common Procurement Vocabulary):

03220000-Hortalizas, frutas y frutos de cáscara


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 3,443,613.77 €


Estimated value: 3,443,613.77 €


Total amount: 3,581,358.33 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  23/07/2021 at 15:00


Place:
SGT CAGPDS
C/TABLADILLA S/N
41071 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: SERVICIO DE CONTRATACIÓN

Telephone:  955032341 | Fax: 

E-mail:  contratacion.cagpds@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information:  .



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  30/07/2021 at 15:00


Addresses for sending:
https://sirecftdpriexp.chap.junta-andalucia.es/licitacion-electronica/index.action
C/TABLADILLA S/N
41071 SEVILLA


Additional information:  .


H. Tender opening


Place:
SGT CAGPDS
C/TABLADILLA S/N
41071 SEVILLA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


DOUE  nº  84336 of year  2021 , page  2021- 084336 .  ( Dispatch:23/06/2021, Publication:28/06/2021 ) Reference  EN CURSO DE PUBLICAC  

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Memoria justificativa (148.77 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (98.13 Kb) download

instrucciones SiREC (36.17 Kb) download

Instrucciones notifica (19.23 Kb) download

Pliego de prescripciones técnicas (202.32 Kb) download

Pliego de Cláusula Administrativa (1888.31 Kb) download

DEUC PDF (80.69 Kb) download

DEUC XML (245.96 Kb) download


K.2. Additional information


Designación composición de la Mesa (71.23 Kb) download

Acta 1ª calificación administrativa (91.32 Kb) download

Anuncio de subsanación (83.99 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


25/06/2021 13:49 - 2021-0000090386 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

25/06/2021 14:00 - 2021-0000090400 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

30/06/2021 07:29 - 2021-0000091179 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

31/08/2021 13:04 - 2021-0000121774 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

07/09/2021 08:31 - 2021-0000123245 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

13/10/2021 12:12 - 2021-0000131060 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

14/10/2021 08:51 - 2021-0000131258 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

02/11/2021 18:12 - 2021-0000144704 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

03/11/2021 08:14 - 2021-0000144715 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

14/11/2021 21:25 - 2021-0000155584 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

16/11/2021 09:00 - 2021-0000155769 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

22/11/2021 19:09 - 2021-0000156556 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

26/11/2021 08:59 - 2021-0000157042 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 29/11/2021 09:01 - 2021-0000163581 - Adjudicación provisional

   » 11/01/2022 09:49 - 2022-0000000389 - Adjudicación definitiva

» 30/11/2021 09:05 - 2021-0000163776 - Adjudicación provisional

   » 14/01/2022 09:24 - 2022-0000000553 - Adjudicación definitiva

» 30/11/2021 12:02 - 2021-0000163837 - Adjudicación provisional

   » 05/01/2022 11:14 - 2022-0000000156 - Adjudicación definitiva

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación