Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2021-0000164098

Publication reference:  2021-0000126353

Publication date:  21/09/2021 at 09:23

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2021-0000126353

Disabled Notice

This information update 2021-0000126350 for the following cause: 

Anuncio a DOUE Visita al Pabellón

Historical of Publications of Update and Correction


20/09/2021 14:11

Corrected: Tramitación : Urgente


25/05/2021 09:15

Updated: Nueva Licitación


23/04/2021 13:17

Updated: Retroacción del Expediente


19/04/2021 12:25

Updated: Visita al Edificio



A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Cultura y Patrimonio Histórico en Sevilla (No Vigente)


This information belonged to "Delegación Territorial de Fomento, Infraestructuras, Ordenación del Territorio, Cultura y Patrimonio Histórico en Sevilla (No Vigente)" until 01/12/2021 at 10:58


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: SERVICIO DE LIMPIEZA DEL ARCHIVO GENERAL DE ANDALUCIA EN SU NUEVA SEDE DEL


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: CONTR 2019 0000512559


Division into lots:  Si


Number of lots: 2


Description: SERVICIO DE LIMPIEZA DEL ARCHIVO GENERAL DE ANDALUCIA EN SU NUEVA SEDE DEL PABELLON DEL FUTURO


CPV (Common Procurement Vocabulary):

90911200-Servicios de limpieza de edificios


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Urgencia


C. Total budget amount


Net amount: 152,991.26 €


Estimated value: 477,275.08 €


Total amount: 185,119.42 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  28/09/2021 at 11:00


Place:
CONSEJERIA DE CULTURA Y PATRIMONIO HISTÓRICO
CALLE ALMIRANTE APODACA 4
41003 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: MARIA DEL MAR PEREZ MUÑOZ

Telephone:  671536304 | Fax: 

E-mail:  información.aga.ccul@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://juntadeandalucia.es/temas/contratación-publica/perfils-contratante.html


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  05/10/2021 at 11:00


Addresses for sending:
CONSEJERIA DE CULTURA Y PATRIMONIO HISTÓRICO
CALLE ALMIRANTE APODACA 4
41003 SEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
CONSEJERIA DE CULTURA Y PATRIMONIO HISTÓRICO
CALLE ALMIRANTE APODACA 4
41003 SEVILLA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


Additional information: Nunca antes de las 11h del 7 de octubre de 2021


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de prescripciones técnicas (160.42 Kb) download

Memoria justificativa (136.68 Kb) download

Pliego de Cláusula Administrativa (555.66 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (103.15 Kb) download

Resolución de Retroacción (101.26 Kb) download

Resolución Declaración Urgencia (97.01 Kb) download

Pliego de Cláusula Administrativa (547.06 Kb) download

Memoria justificativa (116.04 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (99.94 Kb) download


K.2. Additional information


Anuncio a DOUE (103.92 Kb) download

Visita al Pabellón (49.44 Kb) download

Anuncio a DOUE (103.95 Kb) download

Visita al Pabellón (50.26 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


19/04/2021 12:25 - 2021-0000058835 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

23/04/2021 13:17 - 2021-0000059940 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

25/05/2021 09:15 - 2021-0000079773 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

20/09/2021 14:11 - 2021-0000126243 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

21/09/2021 09:12 - 2021-0000126350 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

21/09/2021 09:23 - 2021-0000126353 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

02/12/2021 10:17 - 2021-0000164098 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 14/12/2021 12:02 - 2021-0000164869 - Adjudicación provisional

   » 18/03/2022 10:12 - 2022-0000025688 - Adjudicación definitiva

» 14/12/2021 13:35 - 2021-0000164935 - Adjudicación provisional

   » 08/03/2022 09:47 - 2022-0000025314 - Adjudicación definitiva

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación