Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2021-0000137088

Publication reference:  2021-0000135830

Publication date:  18/10/2021 at 09:42

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2021-0000135830

Disabled Notice

This information update 2021-0000130027 for the following cause: 

Se publica informe de jucio de valor y acta de la 2ª Sesión de la Mesa de contratación

Historical of Publications of Update and Correction


14/09/2021 08:19

Updated: Se publica acta de la 1ª Sesión de la Mesa de Contratación



A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Cultura y Patrimonio Histórico en Almería (No Vigente)


Processing Province: ALMERÍA


Contract Type: Servicios


Contract Name: SERVICIO DIRECCIÓN FACULTATIVA Y COORDINACIÓN DE SEGURIDAD Y SALUD


Execution Provinces: ALMERÍA


File reference number: CONTR 2021 0000597600


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SERVICIO DIRECCIÓN FACULTATIVA Y COORDINACIÓN DE SEGURIDADY SALUD OBRAS RESTAURACIÓN MURO DE LA VELA


CPV (Common Procurement Vocabulary):

71520000-Servicios de supervisión de obras

71240000-Servicios de arquitectura, ingeniería y planificación


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto Simplificado


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 16,780.62 €


Estimated value: 16,780.62 €


Total amount: 20,304.55 €

Notes:



(Cofinanced project by the European Union)


Financed by: FEDER (Fondo Europeo de Desarrollo Regional)

Cofinanced percent:  080%




D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  30/09/2021 at 09:00


Place:
D.T de Cultura y Patriminio Histórico
Paseo de la Caridad 125
04071 ALMERIA



Contact point:

For the attention of: Sección de Habilitación y Gestión Económica

Telephone:  950011712 | Fax: 

E-mail:  contratacion.dpal.ccul@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://https://juntadeandalucia.es/temas/contratacion-publica.html


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  30/09/2021 at 09:00


Addresses for sending:
Portal de licitación electrónica-SIREC
https://juntadeandalucia.es/temas/contratacion-publica/perfiles-licitaciones/licitacion-electronica.html#toc-portal-de-licita


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
D.T de Cultura y Patrimonio Histórico
Paseo de la Caridad 125
04071 ALMERIA

Envelope two opening date: 01/10/2021 at 09:00


Envelope three opening date: 08/10/2021 at 09:00


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PCAP (INFORMADO) (1296.07 Kb) download

Pliego de prescripciones técnicas (1014.05 Kb) download


K.2. Additional information


Memoria justificativa (DEFINITIVA) (483.21 Kb) download

Acuerdo de inicio (888.83 Kb) download

Informe de insuficiencia de medios (854.72 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (283.41 Kb) download

Designación composición de la Mesa (381.72 Kb) download

Designación composición de la Comisión Técnica (249.85 Kb) download

Horario de visita (232.63 Kb) download

Enlace a proyecto (238.8 Kb) download

Enlace mediciones BC3 (113.33 Kb) download

Acta mesa calificación administrativa (381.94 Kb) download

Informe Técnico sobre criterios juicio de valor (426.68 Kb) download

Acta mesa calificación juicio de valor (403.17 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


14/09/2021 08:19 - 2021-0000124886 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

06/10/2021 14:05 - 2021-0000130027 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

18/10/2021 09:42 - 2021-0000135830 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

21/10/2021 14:20 - 2021-0000137088 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 22/10/2021 09:42 - 2021-0000137204 - Dismissed Contract

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación