Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2021-0000137340

Publication reference:  2021-0000137094

Publication date:  21/10/2021 at 14:32

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2021-0000137094

Disabled Notice

This information update 2021-0000130730 for the following cause: 

Se publica Acta de la 3ª Sesión de la Mesa de Contratación y Requerimiento

Historical of Publications of Update and Correction


30/09/2021 14:41

Updated: Acta 2ª Sesión Mesa de Contratación


24/09/2021 08:39

Updated: Se publica acta de la primera mesa de contratación y fecha de apertura de la aplicación de fórmulas


08/09/2021 13:24

Updated: Se publica fecha de apertura del Sobre electrónico número 1: "Documentación acreditativa de los requisitos previos", el 28.09.2021 a las 09:00



A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Turismo, Cultura y Deporte en Almería


This information belonged to "Delegación Territorial de Cultura y Patrimonio Histórico en Almería (No Vigente)" until 19/10/2023 at 11:58


Processing Province: ALMERÍA


Contract Type: Servicios


Contract Name: SERVICIO DE GESTIÓN INTEGRAL DE JARDINES EN EL CONJUNTO MONUMENTAL DE LA AL


Execution Provinces: ALMERÍA


File reference number: CONTR 2021 0000663321


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SERVICIO DE GESTIÓN INTEGRAL DE JARDINES EN EL CONJUNTO MONUMENTAL DE LA ALCAZABA DE ALMERIA


CPV (Common Procurement Vocabulary):

77311000-Servicios de mantenimiento de jardines y parques


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 128,931.84 €


Estimated value: 193,397.76 €


Total amount: 156,007.52 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  24/09/2021 at 09:00


Place:
D.T DE CULTURA Y PATRIMONIO HISTÓRICO DE ALMERÍA
Paseo de la Caridad 125
04071 ALMERIA



Contact point:

For the attention of: SECCIÓN DE HABILITACIÓN Y GESTIÓN ECONÓMICA

Telephone:  950011712 | Fax: 

E-mail:  contratación.dpal.ccul@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://https://juntadeandalucia.es/temas/contratacion-publica.html


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  24/09/2021 at 09:00


Addresses for sending:
Portal de licitación electrónica SIREC
https://juntadeandalucia.es/temas/contratacion-publica/perfiles-licitaciones/licitacion-electronica.html


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
D.T DE CULTURA Y PATRIMONIO HISTÓRICO DE ALMERÍA
Paseo de la Caridad 125
04071 ALMERIA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PCAP (INFORMADO) (1291.73 Kb) download

Pliego de prescripciones técnicas (263.29 Kb) download


K.2. Additional information


Memoria justificativa (INFORMADA) (368.46 Kb) download

Acuerdo de inicio (145.85 Kb) download

Informe de insuficiencia de medios (88.05 Kb) download

Deuc pdf. (81.16 Kb) download

Deuc xml. (130.45 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (316.23 Kb) download

Designación composición de la Mesa (297.19 Kb) download

Acta 1ª Mesa de contratación (312.43 Kb) download

Acta 2ª Sesión Mesa de Contratación (316 Kb) download

Acta 3ª Sesión Mesa de Contratación (293.57 Kb) download

Requerimiento de subsanación (181.78 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


08/09/2021 13:24 - 2021-0000123907 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

24/09/2021 08:39 - 2021-0000127344 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

30/09/2021 14:41 - 2021-0000128771 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

11/10/2021 10:06 - 2021-0000130730 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

21/10/2021 14:32 - 2021-0000137094 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

22/10/2021 13:27 - 2021-0000137340 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

26/10/2021 13:18 - 2021-0000143540 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

04/11/2021 11:08 - 2021-0000144966 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

16/11/2021 14:43 - 2021-0000155883 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 18/11/2021 14:06 - 2021-0000156168 - Adjudicación provisional

» 15/12/2021 14:03 - 2021-0000165088 - Adjudicación definitiva  (Inactive)

» 19/10/2023 13:37 - 2023-0000003439 - Adjudicación definitiva

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación