Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2021-0000143162

Publication date:  25/10/2021 at 13:22

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2021-0000143162

A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Cultura y Patrimonio Histórico en Sevilla (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Suministros


Contract Name: 1800034108 SUMINISTRO DE VESTUARIO AL PERSONAL LABORAL DEL MACPSE


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: CONTR 2021 0001000040


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SUMINISTRO DE VESTUARIO AL PERSONAL LABORAL DEL MACPSE


CPV (Common Procurement Vocabulary):

18100000-Ropa de trabajo, ropa de trabajo especial y accesorios


B. Tendering proccess


Tendering process: Menor


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 9,695.76 €


Estimated value: 9,695.76 €


Total amount: 11,731.82 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  02/11/2021 at 09:00


Place:
Museo de Artes y Costumbre Populares de Sevilla
Plaza de América S/N
41013 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: Rafael Rodriguez Obando

Telephone:  670943992 | Fax: 

E-mail: 

Internet address:  http://https://juntadeandalucia.es/temas/contratacion-publica/perfiles-licitaciones/licitaciones-publicadas.html?perfilContratante=DTCP


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  02/11/2021 at 10:00


Addresses for sending:
Todas las ofertas se presentarán de forma telemática a través de la plataforma SiREC en el Portal del Licitador
https://www.juntadeandalucia.es/licitacion-electronica/ -
41004 SEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
La Apertura de las Ofertas se realizarán de forma telemática, a través de la Plataforma SiREC
- -
41004 SEVILLA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Informe de necesidad y aprobación del gasto (157.99 Kb) download

PPT (248.47 Kb) download


K.2. Additional information


Anexo I Decalaración responsable sobre capacidad (78.12 Kb) download

Anexo II Modelo proposición económica (75.22 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


25/10/2021 13:22 - 2021-0000143162 - Convocatoria de licitación

» 17/11/2021 13:04 - 2021-0000156006 - Dismissed Contract

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación