Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2022-0000000826

Publication reference:  2021-0000166017

Publication date:  28/12/2021 at 14:04

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2021-0000166017

Disabled Notice

This information update 2021-0000164452 for the following cause: 

Publicación Acta Quinta Mesa Contratación

Historical of Publications of Update and Correction


17/11/2021 15:05

Updated: Acta Mesa 4


26/10/2021 14:51

Updated: Publicación Acta 3 de la Mesa de Contratación y del Informe sobre las ofertas incursas en valores anormales


22/10/2021 11:47

Updated: Publicación del Acta de la 2ª sesión de la Mesa de Contratación y del Informe sobre empresas incursas en ofertas anormalmente bajas.


20/09/2021 11:31

Updated: Publicación Acta Nº 1 Mesa de Contratación



A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Igualdad, Políticas Sociales y Conciliación. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Obras


Contract Name: OBRAS EFICIENCIA ENERGÉTICA DEL CENTRO DE MENORES ?CARMEN MICHELENA? (JAEN)


Execution Provinces: JAÉN


File reference number: CONTR 2021 0000759568


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: OBRAS DE REFORMA Y MODERNIZACIÓN PARA LA EFICIENCIA ENERGÉTICA DEL CENTRO DE PROTECCIÓN DE MENORES ?CARMEN MICHELENA? DE JAÉN


CPV (Common Procurement Vocabulary):

45215215-Trabajos de construcción de centros de acogida infantil


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 425,341.77 €


Estimated value: 425,341.77 €


Total amount: 514,663.54 €

Notes:



(Cofinanced project by the European Union)


Financed by: FEDER (Fondo Europeo de Desarrollo Regional)

Cofinanced percent:  080%




D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  18/10/2021 at 14:00


Place:
SS.CC. Consejería de Igualdad, Políticas Sociales y Conciliación
Avda. Hytasa 14
41071 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: Pablo Torres Bosco

Telephone:  955048000 | Fax: 

E-mail: 

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  18/10/2021 at 19:59


Addresses for sending:
SIREC
Portal de Licitación Electrónica


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
SIREC
Portal de Licitación Electrónica


Envelope two opening date:


Envelope three opening date: 25/10/2021 at 13:00


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Memoria justificativa (130.37 Kb) download

Acta de replanteo del proyecto (117.85 Kb) download

Pliego de Cláusula Administrativa (1438.22 Kb) download

Proyecto de obra (54009.45 Kb) download

Certificado disponibilidad y viabilidad del solar o edificio (117.85 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (118.23 Kb) download


K.2. Additional information


Acta mesa calificación administrativa (1291.92 Kb) download

Informe Técnico sobre criterios mediante aplicación de fórmulas (147.43 Kb) download

Acta mesa apertura sobre aplicación de fórmulas (761.99 Kb) download

Informe sobre las ofertas incursas en valores anormales (94.83 Kb) download

Acta Tercera Sesión Mesa Contratación (889.95 Kb) download

Acta Cuarta Mesa Contratación (800.26 Kb) download

Acta Quinta Mesa Contratación (709.88 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


20/09/2021 11:31 - 2021-0000126087 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

22/10/2021 11:47 - 2021-0000137214 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

26/10/2021 14:51 - 2021-0000143615 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

17/11/2021 15:05 - 2021-0000156035 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

07/12/2021 13:37 - 2021-0000164452 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

28/12/2021 14:04 - 2021-0000166017 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

19/01/2022 12:18 - 2022-0000000826 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 27/01/2022 13:46 - 2022-0000001005 - Adjudicación provisional

» 20/05/2022 10:00 - 2022-0000038129 - Adjudicación definitiva  (Inactive)

» 28/11/2022 12:00 - 2022-0000047122 - Adjudicación definitiva

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación