Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Answers to applications for clarifications
This information has been updated by: 2022-0000000685
Publication reference: 2021-0000136420
Publication date: 19/10/2021 at 17:01
State:
En plazo de presentación
The processing of this contracting procedure is suspended.
Signed PDF:
Disabled Notice
This information update
2021-0000130521
and it suspends the processing of the procedure
for the following cause:
RESOLUCIÓN Nº M.C. 191/2021 DEL TRIBUNAL ADMINISTRATIVO DE RECURSOS CONTRACTUALES DE ANDALUCÍA POR LA QUE SE ACUERDA LA SUSPENSIÓN
Contracting authority: Consejería de la Presidencia, Interior, Diálogo Social y Simplificación Administrativa . Secretaría General Técnica
This information belonged to "Consejería de la Presidencia, Administración Pública e Interior. Secretaría General Técnica (No Vigente)"
until 15/02/2023 at 18:46
Processing Province: SEVILLA
Contract Type: Servicios
Contract Name: SERVICIO DE MANTENIMIENTO SEDE CALLE ZARAGOZA
Execution Provinces: SEVILLA
File reference number: CONTR 2021 0000554579
Division into lots: No Number of lots: 0
CPV (Common Procurement Vocabulary):
50000000-Servicios de reparación y mantenimiento
There were no requests for clarification to the publication