Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »contracts negotiated without publicity Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contract Notice Detail

Publication details


Publication reference:  2015-0000009496

Publication date:  30/06/2015 at 14:08

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2015-0000009496

A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Cultura, Turismo y Deporte en Sevilla (No Vigente)


This information belonged to "Delegación Territorial de Educación, Cultura y Deporte en Sevilla" until 27/10/2015 at 18:39


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Suministros


Contract Name: SUMINISTRO VESTUARIO VERANO 2014/2015 E INVIERNO 2015 DEL PERSONAL ADSCRITO AL MUSEO DE BELLAS ARTES DE SEVILLA


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: B.15.005.SU.41.SE


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SUMINISTRO VESTUARIO PERSONAL LABORAL MUSEO DE BELLAS ARTES DE SEVILLA


CPV (Common Procurement Vocabulary):

18100000-ROPA DE TRABAJO DE TRABAJO ESPECIAL Y ACCESORIOS


B. Tendering proccess


Tendering process: Negociado sin publicidad


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 23,842.15 €


Estimated value: 23,842.15 €


Total amount: 28,849.00 €

Notes:





D.Obtención de documentación e información


Date limit:  13/07/2015 at 14:00


Place:
DELEGACION TERRITORIAL EDUCACION,CULTURA Y DEPORTE DE SEVILLA
CASTELAR 22
41001 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: CARMEN ALARCON

Telephone:  955036228 | Fax: 

E-mail:  carmen.alarcon@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://www.juntadeandalucia.es


Additional information:  para información administrativa la persona de contacto es Carmen Fernández Haeger 955036221. mariac.fernandez.haeger@juntadeandalucia.es



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  13/07/2015 at 14:00


Addresses for sending:
DELEGACION TERRITORIAL EDUCACION,CULTURA Y DEPORTE DE SEVILLA
CASTELAR 22
41001 SEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
DELEGACION TERRITORIAL EDUCACION,CULTURA Y DEPORTE DE SEVILLA
CASTELAR 22
41001 SEVILLA

Envelope two opening date: 16/07/2015 at 10:00


Envelope three opening date: 21/07/2015 at 10:00


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PLIEGO DE CLUSULAS ADMINISTRATIVAS PARTICULARES (768.07 Kb) download

PLIEGO DE PRESCRIPCIONES TECNICAS (182.98 Kb) download

ANEXO I PPT (64.46 Kb) download

ANEXO II PPT (68.74 Kb) download

ANEXO III PPT (75.29 Kb) download

ANEXO IV PPT (33.11 Kb) download

ANEXO V PPT (73.96 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


30/06/2015 14:08 - 2015-0000009496 - Convocatoria de licitación

» 03/09/2015 14:45 - 2015-0000011347 - Adjudicación

» 03/09/2015 14:48 - 2015-0000013047 - Formalización

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación