Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »contracts negotiated without publicity Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contract Notice Detail

Publication details


This information has been rectified by: 2017-0000009595

Publication reference:  2017-0000009536

Publication date:  21/04/2017 at 12:09

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000009536

Disabled Notice

A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Salud y Familias. Secretaría General Técnica (No Vigente)


This information belonged to "Consejería de Salud. Secretaría General Técnica (En Transición)" until 08/03/2019 at 11:40


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Suministros


Contract Name: ADQUISICIÓN DE TEST DE DIAGNÓSTICO RÁPIDO DE VIH Y OTRAS ITS


Execution Provinces: ALMERÍA, CÁDIZ, CÓRDOBA, GRANADA, HUELVA, JAÉN, MÁLAGA, SEVILLA


File reference number: 66/2017


Division into lots:  Si


Number of lots: 2


Description: ADQUISICIÓN DE TEST DE DIAGNÓSTICO RÁPIDO DE VIH Y OTRAS ITS


CPV (Common Procurement Vocabulary):

24494000-MEDIOS DE DIAGNÓSTICO


B. Tendering proccess


Tendering process: Negociado sin publicidad


Processing Type: Urgencia


C. Total budget amount


Net amount: 66,115.70 €


Estimated value: 80,000.00 €


Total amount: 80,000.00 €

Notes: El IVA correspondiente al importe neto es de 13.884,30 euros.





D.Obtención de documentación e información


Date limit:  30/03/2017 at 20:00


Place for obtaining documentation:  Not specified


E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  30/03/2017 at 20:00


Addresses for sending:
CONSEJERÍA DE SALUD
AVDA. DE LA INNOVACIÓN. EDIF.ARENA-1 S/N
41020 SEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PCAP (735.17 Kb) download

PPT (90.33 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


21/04/2017 12:09 - 2017-0000009536 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

21/04/2017 14:19 - 2017-0000009595 - Convocatoria de licitación  (Rectification)

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación