Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »contracts negotiated without publicity Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contract Notice Detail

Publication details


This information has been updated by: 2018-0000003653

Publication reference:  2018-0000003153

Publication date:  24/01/2018 at 08:28

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2018-0000003153

Disabled Notice

This information corrects 2018-0000002936 for the following cause: 

Incluir plazo de presentación de proposiciones.

A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Cultura. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: Proyecto y dirección arqueológica de apoyo a las obras de la muralla y Castillo de Belalcázar. Córdoba.


Execution Provinces: CÓRDOBA


File reference number: CCUL-133-2017


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: Redacción de proyecto y dirección de la actividad arqueológica de apoyo a las Obras de conservación y puesta en valor del Recinto Amurallado y Castillo de Belalcázar. Córdoba.


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Negociado sin publicidad


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 20,661.16 €


Estimated value: 20,661.16 €


Total amount: 25,000.00 €

Notes:



(Cofinanced project by the European Union)


Financed by: FEDER (Fondo Europeo de Desarrollo Regional)

Cofinanced percent:  80,00%




D.Obtención de documentación e información


Date limit:  01/02/2018 at 12:00


Place:
Consejeria de Cultura. Secretaria General Técnica.
C/ San José 13
41004 Sevilla



Contact point:

For the attention of: Alicia Rollán Gómez

Telephone:  955036433 | Fax: 955036406

E-mail:  contratacion.ccul@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  01/02/2018 at 12:00


Addresses for sending:
Registro General.
C/ San José 13
41001 Sevilla.


Additional information: 


H. Tender opening


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PLIEGO DE CLAUSULAS ADMINISTRATIVAS PARTICULRES (863.46 Kb) download

PLIEGO DE PRESCRIPCIONES TÉCNICAS (740.83 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


23/01/2018 10:36 - 2018-0000002936 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

24/01/2018 08:28 - 2018-0000003153 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

25/01/2018 14:09 - 2018-0000003653 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación