Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been rectified by: 2016-0000018314

Publication reference:  2016-0000018313

Publication date:  10/10/2016 at 09:37

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2016-0000018313

Disabled Notice

A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Educación, Deporte, Igualdad, Políticas Sociales y Conciliación en Cádiz (No Vigente)


This information belonged to "Delegación Territorial de Educación en Cádiz (En Transición)" until 20/03/2019 at 13:40


Processing Province: CÁDIZ


Contract Type: Servicios


Contract Name: Servicio de monitores de comedor en los centros docentes públicos con comedores de gestión directa


Execution Provinces:


File reference number: Monitores de Comedor 2016-2017


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: Servicio de monitores de comedor en los centros docentes públicos con comedores de gestión directa


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount:

Estimated value: 201,188.00 €


Total amount: 201,188.00 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  22/10/2016 at 14:00


Place:
Delegación Territorial de Educación
CALLE Antonio López 1 y 3
110071 Cádiz



Contact point:

For the attention of: Jefa Sección de Contratación

Telephone:  671538437 | Fax: 856103016

E-mail:  anam.lopez.alvarez@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://www.juntadeandalucia.es/contratacion


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  22/10/2016 at 14:00


Addresses for sending:
Delegación Territorial de Educación
Calle Antonio López 1 y 3
110071 Cádiz


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Delegación Territorial de Educación
Calle Bueneos Aires 4
110071 Cádiz

Envelope two opening date: 02/11/2016 at 12:00


Envelope three opening date: 10/11/2016 at 12:00


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares (896.85 Kb) download

Pliego de prescripciones técnicas particulares (35.11 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


10/10/2016 09:37 - 2016-0000018313 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

10/10/2016 09:41 - 2016-0000018314 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

11/10/2016 13:36 - 2016-0000018476 - Convocatoria de licitación  (Rectification)

» 18/11/2016 12:33 - 2016-0000022350 - Adjudicación  (Inactive)

» 18/11/2016 12:37 - 2016-0000022357 - Adjudicación  (Rectification)

» 22/11/2017 09:57 - 2017-0000027514 - Formalización

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación