Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2017-0000006937

Publication reference:  2017-0000006540

Publication date:  10/03/2017 at 14:04

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000006540

Disabled Notice

This information update 2017-0000004357 for the following cause: 

Acta 1ª sesión Mesa de Contratación

Historical of Publications of Update and Correction


10/02/2017 12:20

Corrected: Corrección en importe de valor estimado



A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Empleo, Empresa y Comercio. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: MANTENIMIENTO DEL SISTEMA DE INFORMACIÓN Y LA PÁGINA WEB DE LAS RESIDENCIAS DE TIEMPO LIBRE DE LA JUNTA DE ANDALUCÍA, SOPORTE TÉCNICO Y GRABACIÓN DE SOLICITUDES


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: ADM/2016/0018


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: CONTRATACIÓN DEL SERVICIO DE MANTENIMIENTO DEL SISTEMA DE INFORMACIÓN Y LA PÁGINA WEB DE LAS RESIDENCIAS DE TIEMPO LIBRE DE LA JUNTA DE ANDALUCÍA, SOPORTE TÉCNICO Y GRABACIÓN DE SOLICITUDES MEDIANTE PROCEDIMIENTO ABIERTO


CPV (Common Procurement Vocabulary):

50324100-50324100-3 SERVICIO DE MANTENIMIENTO DE SISTEMAS


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 70,358.68 €


Estimated value: 168,860.83 €


Total amount: 85,134.00 €

Notes: EL VALOR ESTIMADO ES EL RESULTADO DE LA POSIBLIDAD DE PRÓRROGA POR IGUAL PERIODO E IMPORTE QUE EL CONTRATO INICIAL, ASÍ COMO POSIBILIDAD DE MODIFICACIÓN CON UN INCREMENTO DE HASTA EL 20%





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  01/03/2017 at 20:00


Place:
CONSEJERÍA DE EMPLEO, EMPRESA Y COMERCIO. Secretaría General Técnica
C/ Albert Einstein, s/n. Edificio World Trade Center (Isla de la Cartuja)
41092 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: Servicio de Administración General y Contratación

Telephone:  954995205 | Fax: 954995230

E-mail:  sv.admonycont.cont.ceec@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://www.juntadeandalucia.es/contratacion


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  01/03/2017 at 20:00


Addresses for sending:
CONSEJERÍA DE EMPLEO, EMPRESA Y COMERCIO. Secretaría General Técnica
C/ Albert Einstein, s/n. Edificio World Trade Center (Isla de la Cartuja)
41092 SEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
CONSEJERÍA DE EMPLEO, EMPRESA Y COMERCIO. Secretaría General Técnica
C/ Albert Einstein, s/n. Edificio World Trade Center (Isla de la Cartuja)
41092 SEVILLA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date: 14/03/2017 at 09:00


Other dates:


Additional information: El acto tendrá lugar en la Sala de Juntas de la Consejería de Empleo, Empresa y Comercio, sita en la planta baja del edificio World Trade Center en la Calle Albert Einstein en la Isla de la Cartuja


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


BOJA  nº  25 of year  2017 , page  588.  (07/02/2017).  Reference  PD.290/2017 open BOJA

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de Prescripciones Técnicas (153.27 Kb) download

Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares (996.53 Kb) download


K.2. Additional information


Acta 1ª sesión Mesa de Contratación (101.74 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


10/02/2017 12:20 - 2017-0000004335 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

10/02/2017 13:25 - 2017-0000004357 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

10/03/2017 14:04 - 2017-0000006540 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

16/03/2017 09:29 - 2017-0000006937 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

24/04/2017 16:11 - 2017-0000009750 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación