Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2017-0000013629

Publication reference:  2017-0000009854

Publication date:  07/06/2017 at 11:21

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000009854

Disabled Notice

A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Educación. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: SERVICIO PARA EL MANTENIMIENTO Y NUEVOS DESARROLLOS DEL SISTEMA INTEGRADO DE GESTIÓN DEL PERSONAL DOCENTE (SIRHUS-E) Y OTROS SISTEMAS RELACIONADOS DE LA CONSEJERÍA DE EDUCACIÓN


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: E 2017/000011


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SERVICIO PARA EL MANTENIMIENTO Y NUEVOS DESARROLLOS DEL SISTEMA INTEGRADO DE GESTIÓN DEL PERSONAL DOCENTE (SIRHUS-E) Y OTROS SISTEMAS RELACIONADOS DE LA CONSEJERIA DE EDUCACION


CPV (Common Procurement Vocabulary):

72610000-SERVICIOS DE APOYO INFORMATICO


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 971,080.00 €


Estimated value: 2,230,592.00 €


Total amount: 1,175,006.80 €

Notes: EXISTE POSIBILIDAD DE PRÓRROGA POR IGUAL PERIODO E IMPORTE QUE EL CONTRATO INICIAL, ASÍ COMO POSIBILIDAD DE MODIFICACIÓN CON UN INCREMENTO DE HASTA EL 20%





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  14/07/2017 at 14:00


Place:
SECRETARIA GENERAL TECNICA DE LA CONSEJERIA DE EDUCACION
C/ JUAN ANTONIO DE VIZARRON. EDIF TORRETRIANA S/N
41071 SEVILLA



Contact point:

For the attention of:

Telephone:  955064137 - 955064193 | Fax: 955064003

E-mail:  contratacion.ced@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://contratacion.chap.junta-andalucia.es/contratacion/ContractNoticeSearch.action?pkCegr=4031478&lite=N&profileId=CEDU01


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  17/07/2017 at 14:00


Addresses for sending:
REGISTRO GENERAL DE LA CONSEJERIA DE EDUCACION
C/ JUAN ANTONIO DE VIZARRON. EDIF TORRETRIANA S/N
41071 SEVILLA


Additional information:  EN 3 SOBRES CERRADOS, EN EL LUGAR INDICADO EN EL APARTADO ANTERIOR. EN EL CASO DE ENVIARSE POR CORREO, LAS EMPRESAS LICITADORAS DEBERÁN JUSTIFICAR LA FECHA Y HORA DE IMPOSICIÓN DEL ENVÍO EN LA OFICINA DE CORREOS, Y COMUNICAR LA REMISIÓN DE LA OFERTA MEDIANTE TELEX, FAX O TELEGRAMA EN EL MISMO DÍA, TODO DENTRO DEL PLAZO INDICADO. FAX: 955064003.


H. Tender opening


Place:
SALA DE JUNTAS DE LA SECRETARIA GENERAL TECNICA DE LA CONSEJERIA DE EDUCACION
C/ JUAN ANTONIO DE VIZARRON. EDIF TORRETRIANA S/N
41071 SEVILLA

Envelope two opening date: 24/07/2017 at 11:00


Envelope three opening date: 11/09/2017 at 11:00


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PCAP (914.99 Kb) download

PPT (408.04 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


07/06/2017 11:21 - 2017-0000009854 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

09/06/2017 08:20 - 2017-0000013629 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

12/06/2017 08:03 - 2017-0000013781 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 09/10/2017 10:39 - 2017-0000022686 - Adjudicación

» 13/11/2017 11:01 - 2017-0000026041 - Formalización  (Inactive)

» 27/11/2018 11:39 - 2018-0000050734 - Formalización  (Inactive)

» 27/11/2018 13:04 - 2018-0000050788 - Formalización  (Additional Info.)

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación