Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2017-0000012245

Publication reference:  2017-0000011999

Publication date:  22/05/2017 at 09:14

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000011999

Disabled Notice

This information update 2017-0000010920 for the following cause: 

Acta de la cuarta sesión de la mesa de contratación

Historical of Publications of Update and Correction


28/04/2017 12:39

Updated: Se comunica cambio de fecha de Apertura del sobre de criterios de adjudicación evaluable por aplicación de fórmulas


20/04/2017 12:08

Updated: Acta de la segunda sesión de la mesa de contratación


24/03/2017 09:06

Updated: Acta de la primera sesión de la mesa de contratación



A. Contract Object


Contracting authority: Servicio Andaluz de Empleo. Servicios Centrales


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Suministros


Contract Name: Suministro, instalación, sustitución y/o reparación y mantenimiento de elementos principales y complementarios de señalización exterior e interior con destino a la red de oficinas del Servicio Andaluz de Empleo


Execution Provinces: ALMERÍA, CÁDIZ, CÓRDOBA, GRANADA, HUELVA, JAÉN, MÁLAGA, SEVILLA


File reference number: 2016/000032


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: Suministro, instalación, sustitución y/o reparación y mantenimiento de elementos principales y complementarios de señalización exterior e interior con destino a la red de oficinas del Servicio Andaluz de Empleo


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 535,000.00 €


Estimated value: 535,000.00 €


Total amount: 647,350.00 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  17/04/2017 at 14:00


Place:
Servicio Andaluz de Empleo
C/ Leonardo da Vinci nº 19B
41092 Sevilla



Contact point:

For the attention of: José Andrés Rodriguez Martos

Telephone:  955693279 | Fax: 955693295

E-mail:  contratacion.sae@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://www.juntadeandalucia.es/contratación


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  17/04/2017 at 14:00


Addresses for sending:
Servicio Andaluz de Empleo
C/ Leonardo da Vinci nº 19B
41092 Sevilla


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Servicio Andaluz de Empleo
Calle Leonardo da Vinci nº 19B
41092 Sevilla

Envelope two opening date: 27/04/2017 at 09:00


Envelope three opening date: 12/05/2017 at 09:00


Other dates:


Additional information: Apertura de ofertas


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Anexo 1 (33.35 Kb) download

PPT (1375.91 Kb) download

PCAP (957.96 Kb) download

Anexo II (651.11 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


24/03/2017 09:06 - 2017-0000007556 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

20/04/2017 12:08 - 2017-0000009454 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

28/04/2017 12:39 - 2017-0000010291 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

08/05/2017 13:38 - 2017-0000010920 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

22/05/2017 09:14 - 2017-0000011999 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

24/05/2017 09:39 - 2017-0000012245 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

06/06/2017 11:57 - 2017-0000013267 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 22/06/2017 09:54 - 2017-0000014656 - Adjudicación

» 06/09/2017 09:43 - 2017-0000019916 - Formalización

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación