Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2017-0000027211

Publication reference:  2017-0000017774

Publication date:  28/07/2017 at 13:00

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000017774

Disabled Notice

This information update 2017-0000017350 for the following cause: 

SE PUBLICA EL ACTA DE LA 2ª SESIÓN DE LA MESA DE CONTRATACIÓN

Historical of Publications of Update and Correction


24/07/2017 13:59

Corrected: Error en la fecha publicada


20/07/2017 09:48

Updated: CONVOCATORIA SEGUNDA SESIÓN DE LA MESA DE CONTRATACIÓN


09/06/2017 12:51

Updated: .



A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Empleo, Empresa y Trabajo Autónomo. Secretaría General Técnica


This information belonged to "Consejería de Empleo, Empresa y Comercio. Secretaría General Técnica (En Transición)" until 12/03/2019 at 17:28


This information belonged to "Consejería de Empleo, Formación y Trabajo Autónomo. Secretaría General Técnica (NoVigente)" until 30/01/2023 at 16:35


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: Desarrollo de un sistema informático destinado a la comunicación de las inspecciones de instalaciones industriales a la Consejería de Empleo, Empresa y Comercio


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: ADM/2016/0002


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: Desarrollo de un sistema informático destinado a la comunicación de las inspecciones de instalaciones industriales a la Consejería de Empleo, Empresa y Comercio


CPV (Common Procurement Vocabulary):

72212900-Servicios de desarrollo de software y sistemas informáticos diversos


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 69,411.82 €


Estimated value: 69,411.82 €


Total amount: 83,988.30 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  26/06/2017 at 20:00


Place:
Consejería de Empleo, Empresa y Comercio. Secretaría General Técnica
C/Albert Einstein, s/n. Edificio Wold Trade Center.Isla de la Cartuja
41092 Sevilla



Contact point:

For the attention of: Servicio de Administración General y Contratación.

Telephone:  954995205 | Fax: 954995230

E-mail:  sv.admonycont.cont.ceec@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://www.juntadeandalucia.es/contratacion


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  26/06/2017 at 20:00


Addresses for sending:
Consejería de Empleo, Empresa y Comercio. Secretaría General Técnica
C/Albert Einstein, s/n. Edificio Wold Trade Center.Isla de la Cartuja
41092 Sevilla


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Consejería de Empleo, Empresa y Comercio. Secretaría General Técnica
C/Albert Einstein, s/n. Edificio Wold Trade Center.Isla de la Cartuja
41092 Sevilla

Envelope two opening date: 27/07/2017 at 09:30


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


BOJA  nº  109 of year  2017 , page  181.  (09/06/2017).  Reference  PD.1634/2017 open BOJA

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de Prescripciones Técnicas (394.72 Kb) download

Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares (967.37 Kb) download


K.2. Additional information


ACTA DE LA 2ª MESA DE CONTRATACIÓN (679.23 Kb) download

ACTA 1ª MESA DE CONTRATACIÓN (1200.6 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


09/06/2017 12:51 - 2017-0000013727 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

20/07/2017 09:48 - 2017-0000017003 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

24/07/2017 13:59 - 2017-0000017338 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

24/07/2017 14:19 - 2017-0000017350 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

28/07/2017 13:00 - 2017-0000017774 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

20/11/2017 12:57 - 2017-0000027211 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

20/12/2017 12:55 - 2017-0000030088 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

18/01/2018 11:47 - 2018-0000001873 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

09/03/2018 12:07 - 2018-0000010310 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

11/05/2018 13:36 - 2018-0000016888 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 22/05/2018 14:16 - 2018-0000017725 - Adjudicación

» 20/06/2018 19:51 - 2018-0000020823 - Formalización

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación