Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2017-0000022961

Publication reference:  2017-0000021944

Publication date:  02/10/2017 at 09:40

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000021944

Disabled Notice

This information update 2017-0000021506 for the following cause: 

Se anuncia composición Mesa de Contratación

Historical of Publications of Update and Correction


18/09/2017 08:25

Updated: Se añaden Notas Aclaratorias al PPT



A. Contract Object


Contracting authority: Instituto Andaluz de la Mujer


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Suministros


Contract Name: ADQUISICIÓN SERVIDORES, CABINA DE ALMACENAMIENTO Y SWITCHS.


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: 2017/000011


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: ADQUISICIÓN SERVIDORES, CABINA DE ALMACENAMIENTO Y SWITCHS


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 123,966.94 €


Estimated value: 150,000.00 €


Total amount: 150,000.00 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  02/10/2017 at 14:00


Place:
INSTITUTO ANDALUZ DE LA MUJER
C/ Doña María Coronel 6
41003 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: Servicio de Contratación, Convenios y Subvenciones

Telephone:  Ver otras informaciones | Fax: 954544911

E-mail:  contratacion.iam@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://www.juntadeandalucia.es/contratacion


Additional information:  Información técnica: 954544920. Información administrativa: 954544924



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  03/10/2017 at 14:00


Addresses for sending:
INSTITUTO ANDALUZ DE LA MUJER
C/ Doña María Coronel 6
41003 SEVILLA


Additional information:  Exclusivamente en el Registro General del IAM o en cualquiera de los Registros Auxiliares de los Centros Provinciales de la Mujer. Cuando las proposiciones se envíen por correo, deberá hacerse a la dirección arriba indicada. Deberá justificar la fecha de imposición del envío en las Oficinas de Correos y anunciará la remisión de su oferta al órgano de contratación, en el mismo día, mediante fax o telegrama remitido al siguiente número del Registro General: 954 544 911.


H. Tender opening


Place:
INSTITUTO ANDALUZ DE LA MUJER
C/ Doña María Coronel 6
41003 SEVILLA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


Additional information: Las fechas de apertura pública de las ofertas se anunciarán con la suficiente antelación en esta plataforma de contratción.


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de Prescripciones Técnicas (394.48 Kb) download

Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares (789.62 Kb) download


K.2. Additional information


Notas aclaratorias PPT (41.11 Kb) download

Composición Mesa de Contratación (28.21 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


18/09/2017 08:25 - 2017-0000020737 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

26/09/2017 10:46 - 2017-0000021506 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

02/10/2017 09:40 - 2017-0000021944 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

11/10/2017 11:34 - 2017-0000022961 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

17/10/2017 13:55 - 2017-0000023282 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 14/11/2017 13:28 - 2017-0000026624 - Adjudicación

» 16/11/2017 11:19 - 2017-0000026870 - Formalización  (Inactive)

» 03/12/2021 10:23 - 2021-0000164252 - Formalización  (Additional Info.)

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación