Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2018-0000005128

Publication reference:  2018-0000004224

Publication date:  30/01/2018 at 14:38

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2018-0000004224

Disabled Notice

This information update 2017-0000027107 for the following cause: 

Convocatoria de la tercera sesión de la Mesa de contratación

Historical of Publications of Update and Correction


09/11/2017 18:44

Updated: Tablon Subsanaciones documentación sobre 1


27/10/2017 13:38

Updated: Correcion error material en PCAP


10/10/2017 13:03

Updated: Designacion Mesa contratación



A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Justicia e Interior. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Suministros


Contract Name: Suministro, Instalación e Integración de Equipos de Videoconferencia para los Órganos Judiciales


Execution Provinces: ALMERÍA, CÁDIZ, CÓRDOBA, GRANADA, HUELVA, JAÉN, MÁLAGA, SEVILLA


File reference number: 2017/000083


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: Suministro e instalación de 38 equipos de videoconferencias completos y 19 Codecs de Videoconferencias (sin soporte/bandeja ni monitor/TV), para sedes judiciales de Andalucía.


CPV (Common Procurement Vocabulary):

32232000-Equipos videoconferencias


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 247,190.00 €


Estimated value: 247,190.00 €


Total amount: 299,099.00 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  14/11/2017 at 14:00


Place:
Servicio de Contratación. Secretaría General Técnica. Cª de Justicia e Interior
C/ Zaragoza 8
41001 Sevilla



Contact point:

For the attention of:

Telephone:  600147960 | Fax: 

E-mail:  consultas.contratacion.cji@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  14/11/2017 at 14:00


Addresses for sending:
Registro General. Consejería de Justicia e Interior.
C/ Zaragoza 8
41001 Sevilla


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Sala Juntas 1ª. Secretaria General Tecnica. Consejeria de Justicia e Interior
C/ Zaragoza 8
41001 Sevilla

Envelope two opening date:


Envelope three opening date: 21/11/2017 at 09:30


Other dates:

(16/11/2017 09:30)- Apertura sobre 1 Documentación administrativa


Additional information: Tercera sesión de la Mesa de contratación para el examen de informe técnico y propuesta de adjudicación el día 1/2/2018 a las 10 horas.


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de Prescripciones Técnicas (329.86 Kb) download

Pliego de Clausulas Administrativas Particulares (839.88 Kb) download


K.2. Additional information


Tablón Subsanaciones sobre 1 (41.38 Kb) download

Designacion Mesa Contratacion (61.28 Kb) download

Nota Aclaratoria (51.62 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


10/10/2017 13:03 - 2017-0000022657 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

27/10/2017 13:38 - 2017-0000024451 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

09/11/2017 18:44 - 2017-0000025893 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

17/11/2017 13:34 - 2017-0000027107 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

30/01/2018 14:38 - 2018-0000004224 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

06/02/2018 14:57 - 2018-0000005128 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 11/06/2018 10:08 - 2018-0000019446 - Adjudicación

» 11/06/2018 10:10 - 2018-0000019599 - Formalización

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación