Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail
This information has been updated by: 2018-0000033851
Publication reference: 2018-0000031389
Publication date:
30/08/2018 at 13:58
State:
Finalizado plazo de presentación
Signed PDF:
Disabled Notice
This information update
2018-0000024202
for the following cause:
Convocatoria Mesa nº 3 "Criterios Sometidos a la Aplicación de Formulas"
Updated:
NOTA ACLARATORIA
Contracting authority: Consejería de Justicia e Interior. Secretaría General Técnica (No Vigente)
Processing Province: OTRAS (null)
Contract Type: Servicios
Contract Name: ASESORÍA PROCESAL DE LOS SISTEMAS DE GESTIÓN
Execution Provinces: OTRAS (null)
File reference number: CONTR 2018 0000035713
Division into lots: No
Number of lots: 0
Description: Aesoría procesal, resolución de incidencias y atención de consultas sobre los Sistemas de Gestión Procesal.
CPV (Common Procurement Vocabulary):
72500000-Servicios informáticos
Tendering process: Abierto
Processing Type: Urgencia
Net amount: 445,800.00 €
Estimated value: 891,600.00 €
Total amount: 539,418.00 €
Notes:
Date limit: 25/07/2018 at 14:00
Place:
Consejería de Justicia e Interior. Secretaría General Técnica.
C/ Zaragoza
8
41001
SEVILLA
Contact point:
For the attention of: Jefe del Servicio de Contratación
Telephone: 600147947 | Fax: 954460536
E-mail: consultas.contratacion.cji@juntadeandalucia.es
Internet address:
http://juntadeandalucia.es/organismos/justiciaeinterior.html
Additional information:
Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares
Time-limit for receipt of tenders: 25/07/2018 at 14:00
Addresses for sending:
Consejería de Justicia e Interior. Secretaría General Técnica.
C/ Zaragoza
8
41001
SEVILLA
Additional information:
Place:
Consejería de Justicia e Interior. Secretaría General Técnica.
C/ Zaragoza
8
41001
SEVILLA
Envelope two opening date: 01/08/2018 at 09:30
Envelope three opening date: 04/09/2018 at 10:00
Other dates:
Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares
PCAP Informe G.J. (1085.59 Kb)
download
Pliego de prescripciones técnicas (485.49 Kb)
download
Documento Europeo Único de Contratación (DEUC) (81.64 Kb)
download
Deuc formato XML (235.58 Kb)
download
Designación composición de la Mesa (62.82 Kb)
download
Resolución de aprobación del expediente (123 Kb)
download
Memoria justificativa (268.1 Kb)
download
Memoria justificativa (84 Kb)
download
Addenda a la MJ (95.6 Kb)
download
NOTA ACLARATORIA (74.58 Kb)
download
Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares
Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares
10/07/2018 14:35 - 2018-0000023372 - Convocatoria de licitación (Inactive)
16/07/2018 13:38 - 2018-0000024202 - Convocatoria de licitación (Additional Info.) (Inactive)
30/08/2018 13:58 - 2018-0000031389 - Convocatoria de licitación (Additional Info.) (Inactive)
12/09/2018 13:08 - 2018-0000033851 - Convocatoria de licitación (Additional Info.)
» 05/10/2018 13:45 - 2018-0000038691 - Adjudicación provisional
» 22/11/2018 10:15 - 2018-0000049849 - Adjudicación definitiva (Inactive)
»
11/02/2019 12:10 - 2019-0000012116 - Adjudicación definitiva
(Additional Info.)
There are no qualification events. Check the Contract Documents.
To check tendering process´s result click here
Answers to applications for clarifications
here