Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2018-0000033866

Publication reference:  2018-0000032532

Publication date:  05/09/2018 at 14:43

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2018-0000032532

Disabled Notice

This information update 2018-0000025712 for the following cause: 

Convocatoria Mesa 3 "Criterios evaluables mediante aplicación de formulas"

A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Justicia e Interior. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: OTRAS (null)


Contract Type: Suministros


Contract Name: IMPRESOS A UTILIZAR EN LAS ELECCIONES AL PARLAMENTO 2019


Execution Provinces: OTRAS (null)


File reference number: CONTR 2018 0000045502


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: El contrato tiene por objeto la elaboración de las papeletas, sobres e impresos electorales a utilizar en las Elecciones al Parlamento de Andalucía 2019


CPV (Common Procurement Vocabulary):

22000000-Impresos y productos relacionados


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 499,999.94 €


Estimated value: 499,999.94 €


Total amount: 604,999.93 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  23/08/2018 at 14:00


Place:
Consejería de Justicia e Interior. Secretaría General Técnica.
C/ Zaragoza 8
41001 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: Jefe del Servicio de Contratación

Telephone:  600147947 | Fax: 954460536

E-mail:  consultas.contratacion.cji@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://juntadeandalucia.es/organismos/justiciaeinterior.html


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  23/08/2018 at 14:00


Addresses for sending:
Consejería de Justicia e Interior. Secretaría General Técnica.
C/ Zaragoza 8
41001 SEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Consejería de Justicia e Interior. Secretaría General Técnica.
C/ Zaragoza 8
41001 SEVILLA

Envelope two opening date: 05/09/2018 at 09:30


Envelope three opening date: 10/09/2018 at 10:15


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Version ultima PCAP (686.4 Kb) download

PPT Definitivo (4806.91 Kb) download

Documento Europeo Único de Contratación (DEUC) (82.01 Kb) download

DEUC XML (235.98 Kb) download

Designación composición de la Mesa (60.84 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (91.83 Kb) download

Anexo Memoria Económica (99.85 Kb) download

Adenda a Memoria Justificativa (183.24 Kb) download

Adendda Memoria (181.39 Kb) download

Memoria Justificativa Última (171.23 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


25/07/2018 14:41 - 2018-0000025712 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

05/09/2018 14:43 - 2018-0000032532 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

12/09/2018 13:23 - 2018-0000033866 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 04/10/2018 14:07 - 2018-0000038305 - Adjudicación provisional

» 22/11/2018 10:23 - 2018-0000049860 - Adjudicación definitiva  (Inactive)

» 11/02/2019 10:01 - 2019-0000009650 - Adjudicación definitiva  (Additional Info.)

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación