Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2020-0000074416

Publication reference:  2020-0000074408

Publication date:  22/07/2020 at 10:48

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2020-0000074408

Disabled Notice

This information corrects 2020-0000056052 for the following cause: 

Queda sin efecto la Resolución de composición de la Mesa de Contratación publicada con fecha 10 de julio de 2020 debido a que el Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares no prevé la constitución de Mesa.

Historical of Publications of Update and Correction


09/07/2020 14:54

Updated: Resolución Composición Mesa de Contratación.



A. Contract Object


Contracting authority: Instituto Andaluz de Investigación y Formación Agraria, Pesquera, Alimentaria y de la Producción Ecológica. Servicios Centrales


Processing Province: OTRAS (null)


Contract Type: Suministros


Contract Name: SSCC SUM PAPEL MULTIFUNCIÓN


Execution Provinces: ALMERÍA, CÁDIZ, CÓRDOBA, GRANADA, HUELVA, JAÉN, MÁLAGA, SEVILLA


File reference number: CONTR 2019 0000424448


Division into lots:  Si


Number of lots: 8


Description: SUMINISTRO CENTRALIZADO DE PAPEL MULTIFUNCIÓN (IMPRESORAS, FOTOCOPIADORAS)


CPV (Common Procurement Vocabulary):

30197630-Papel de impresión

30197643-Papel para fotocopiadora


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto Simplificado Abreviado


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 9,677.50 €


Estimated value: 20,322.75 €


Total amount: 11,709.78 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  20/07/2020 at 13:00


Place:
Servicios Centrales IFAPA
Avda Grecia. Edificio adm. Los Bermejales S/N
41012 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: Contratación Ifapa

Telephone:  600140115 | Fax: 955519107

E-mail:  contratacion.ifapa@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://https://ifapa.junta-andalucia.es/agriculturaypesca/ifapa/web/


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  20/07/2020 at 13:00


Addresses for sending:
Servicios Centrales Consejería de Agricultura, Ganadería, Pesca y Desarrollo Sostenible
Calle Tabladilla S/N
41013 SEVILLA


Additional information:  En base al Acuerdo de 18 de mayo de 2020, del Consejo de Gobierno,que ratifica el Acuerdo de la Mesa General de Negociación de personal funcionario, estatutario y laboral de la Administración de la Junta de Andalaucía, las oficinas de registro se gestionarán mediante cita previa, para la presentación de la documentación se debe solicitar cita previa a la siguiente dirección: https://www.juntadeandalucia.es/haciendayadmin= istracionpublica/citaprevia/?tenantId=998


H. Tender opening


Place:
Servicios Centrales IFAPA
Avda Grecia. Edificio adm. Los Bermejales S/N
41012 SEVILLA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Resolución de aprobación del expediente (112.67 Kb) download

Pliego de prescripciones técnicas (178.13 Kb) download

Pliego de Cláusula Administrativa (486.38 Kb) download

Memoria justificativa (145.26 Kb) download


K.2. Additional information


Designación composición de la Mesa (90.83 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


09/07/2020 14:54 - 2020-0000046542 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

10/07/2020 15:07 - 2020-0000056052 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

22/07/2020 10:48 - 2020-0000074408 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

22/07/2020 11:00 - 2020-0000074416 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

27/07/2020 14:31 - 2020-0000075335 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

29/10/2020 16:28 - 2020-0000093442 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 06/11/2020 10:38 - 2020-0000094662 - Dismissed Contract

» 06/11/2020 12:34 - 2020-0000094724 - Dismissed Contract

» 06/11/2020 12:36 - 2020-0000094727 - Dismissed Contract

» 06/11/2020 12:38 - 2020-0000094729 - Dismissed Contract

» 06/11/2020 12:41 - 2020-0000094732 - Dismissed Contract

» 06/11/2020 12:44 - 2020-0000094736 - Dismissed Contract

» 06/11/2020 12:46 - 2020-0000094739 - Dismissed Contract

» 06/11/2020 12:48 - 2020-0000094741 - Dismissed Contract

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación