Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2020-0000094141

Publication date:  04/11/2020 at 12:05

State:  En plazo de presentación


There gets up the suspension of this procedure. There gets up the suspension of this procedure.


Signed PDF: Signed PDF 2020-0000094141

Disabled Notice

This information update 2020-0000093586  and it raises the suspension of the processing of the procedure for the following cause: 

Resolución Desistimiento

Historical of Publications of Update and Correction


28/10/2020 18:56

Suspended: Publicada Resolución de SUSPENSION del procedimiento y SUSPENSIÓN de admisiónd e oferts en SIREC



A. Contract Object


Contracting authority: Delegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en Sevilla


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: VIGILANCIA Y SEGURIDAD MAESE RODRIGO


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: CONTR 2020 0000503820


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SERVICIO DE VIGILANCIA Y SEGURIDAD EDIFICIO USO ADMINISTRATIVO EN SEVILLA, C/ MAESE RODRIGO 1


CPV (Common Procurement Vocabulary):

50610000-Servicios de reparación y mantenimiento de equipos de seguridad

79710000-Servicios de seguridad

79714000-Servicios de vigilancia


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto Simplificado


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 49,815.00 €


Estimated value: 99,630.00 €


Total amount: 60,276.15 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  12/11/2020 at 19:59


Place:
Delegación del Gobierno en Sevilla
Pza Contratatcion 3
41071 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: Rafael Perez Dechent

Telephone:  600156696 | Fax: 

E-mail:  contratacion.sevilla.dgob@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://https://sirecftdpriexp.chap.junta-andalucia.es/licitacion-electronica/index.action


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  12/11/2020 at 19:59


Addresses for sending:
SIREC


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
SIREC



Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents



K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


28/10/2020 18:56 - 2020-0000093157 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

30/10/2020 12:19 - 2020-0000093586 - Convocatoria de licitación  (Suspend)  (Inactive)

04/11/2020 12:05 - 2020-0000094141 - Convocatoria de licitación  (Resume)  (Inactive)

» 04/11/2020 12:08 - 2020-0000094151 - Procedimiento Anulado

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación