Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been rectified by: 2021-0000077864

Publication reference:  2021-0000077429

Publication date:  13/05/2021 at 14:06

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2021-0000077429

Disabled Notice

This information corrects 2021-0000077137 for the following cause: 

ADVERTIDO ERROR EN EL APARTADO 1 DEL ANEXO 10 DE SOLVENCIA ECONÓMICA Y FINANCIERA DEL PCAP, SE MODIFICAN EL GRUPO Y SUBGRUPO DE LA C LASIFICACIÓN Y CATEGORÍA DEL CONTRATO.

A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Educación y Deporte en Sevilla (No Vigente)


This information belonged to "Delegación Territorial de Educación, Deporte, Igualdad, Políticas Sociales y Conciliación en Sevilla (En Transición)" until 15/03/2022 at 09:56


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: VIGILANCIA DE LA SEDE DE LA DELEGACIÓN TERRITORIAL (SER 05-20)


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: CONTR 2020 0000649773


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: CONTRATACIÓN DEL SERVICIO DE VIGILANCIA DE LAS SEDE DE LA DELEGACIÓN TERRITORIAL DE IGUALDAD, POLÍTICAS SOCIALES Y CONCILIACIÓN


CPV (Common Procurement Vocabulary):

79710000-Servicios de seguridad


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto Simplificado


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 49,878.40 €


Estimated value: 99,756.80 €


Total amount: 60,352.86 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  27/05/2021 at 14:00


Place:
Sistema de Informacion de Relaciones Electronicas en materia de Contratacion, SIREC-Portal de licitacion electronica
https://juntadeandalucia.es/temas/contratacion-publica/perfiles-licitaciones/licitacion-electronica.html
41018 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: Aurora Quesada Hernández

Telephone:  955006943 | Fax: 

E-mail:  contratacion.se.cipsc@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://https://juntadeandalucia.es/organismos/igualdadpoliticassocialesyconciliacion/consejeria/delegaciones/sevilla.html


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  27/05/2021 at 14:00


Addresses for sending:
Sistema de Informacion de Relaciones Electronicas en materia de Contratacion, SIREC-Portal de licitacion electronica
https://juntadeandalucia.es/temas/contratacion-publica/perfiles-licitaciones/licitacion-electronica.html
41018 SEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Sistema de Informacion de Relaciones Electronicas en materia de Contratacion, SIREC-Portal de licitacion electronica
https://juntadeandalucia.es/temas/contratacion-publica/perfiles-licitaciones/licitacion-electronica.html
41018 SEVILLA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de prescripciones técnicas modificado según AJ (256.55 Kb) download

Pliego de Cláusula Administrativa (1208.05 Kb) download

Corrección error en ANEXO 10 PCAP (65.65 Kb) download


K.2. Additional information


Informe de insuficiencia de medios (55.21 Kb) download

Memoria justificativa modificada según AJ (0 Kb) download

Acuerdo de inicio (96.39 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (99.12 Kb) download

Designación composición de la Mesa (74 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


12/05/2021 13:51 - 2021-0000077137 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

13/05/2021 14:06 - 2021-0000077429 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

17/05/2021 09:11 - 2021-0000077864 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

» 26/05/2021 09:34 - 2021-0000080105 - Procedimiento Anulado

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación