Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2021-0000084097

Publication reference:  2021-0000080986

Publication date:  26/05/2021 at 13:09

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2021-0000080986

Disabled Notice

This information update 2021-0000078592 for the following cause: 

Respuestas a licitadores (doc.1)

A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Salud y Consumo. Secretaría General Técnica


This information belonged to "Consejería de Salud y Familias. Secretaría General Técnica (No Vigente)" until 23/01/2023 at 12:52


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: 52/21 REALIZAC ANALÍCITAS EN ALIMENTOS CONSUMO HUMANO


Execution Provinces: ALMERÍA, CÁDIZ, CÓRDOBA, GRANADA, HUELVA, JAÉN, MÁLAGA, SEVILLA


File reference number: CONTR 2021 0000295317


Division into lots:  Si


Number of lots: 13


Description: 52/21 REALIZACIÓN DE DIVERSAS DETERMINACIONES ANALÍTICAS EN ALIMENTOS DESTINADOS AL CONSUMO HUMANO


CPV (Common Procurement Vocabulary):

71600000-Servicios de ensayo, análisis y consultoría técnicos

71620000-Servicios de análisis


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto Simplificado


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 70,385.00 €


Estimated value: 93,846.68 €


Total amount: 85,165.85 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  01/06/2021 at 14:00


Place:
CONSEJERÍA DE SALUD Y FAMILIAS
Avda. de la Innovación S/N
41071 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: JESÚS ALBERTO CHAVES SÁNCHEZ

Telephone:  955006300 | Fax: 

E-mail:  contratacion.csalud@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://contratacion.csalud@juntadeandalucia.es


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  04/06/2021 at 14:00


Addresses for sending:
Sirec Portal del Licitación Electrónica


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Sirec Portal de Licitación Electrónica
Apertura sobre único: día 8 de Junio de 2021 a las 9:00 horas


Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Memoria justificativa (262.92 Kb) download

INFORME DE INSUFICIENCIA DE MEDIOS (79.73 Kb) download

Pliego de prescr técnica DEFINITIVA (287.12 Kb) download

Pliego de Cláusula Administrativa INFORMADO (1054.71 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (128.48 Kb) download


K.2. Additional information


Designación composición de la Mesa (128.48 Kb) download

Respuestas a Licitadores (103.82 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


19/05/2021 13:20 - 2021-0000078592 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

26/05/2021 13:09 - 2021-0000080986 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

28/05/2021 09:11 - 2021-0000084097 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

01/06/2021 10:58 - 2021-0000084619 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

15/06/2021 13:53 - 2021-0000087666 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

17/06/2021 12:22 - 2021-0000088226 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

21/07/2021 13:13 - 2021-0000110440 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

23/07/2021 08:40 - 2021-0000111116 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

17/09/2021 13:30 - 2021-0000125812 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

01/10/2021 10:04 - 2021-0000128450 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

08/10/2021 12:55 - 2021-0000130516 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

24/10/2021 09:24 - 2021-0000137253 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 27/10/2021 10:24 - 2021-0000143287 - Adjudicación provisional

   » 29/10/2021 09:43 - 2021-0000144323 - Adjudicación definitiva  (Inactive)

      » 23/01/2023 12:53 - 2023-0000000161 - Adjudicación definitiva

» 15/11/2021 13:05 - 2021-0000155490 - Adjudicación provisional

   » 29/11/2021 10:33 - 2021-0000156843 - Adjudicación definitiva

» 11/05/2022 11:18 - 2022-0000027936 - Dismissed Contract

» 13/10/2022 13:36 - 2022-0000046394 - Dismissed Contract

» 13/10/2022 14:02 - 2022-0000046395 - Dismissed Contract

» 13/10/2022 13:37 - 2022-0000046396 - Dismissed Contract

» 13/10/2022 13:40 - 2022-0000046397 - Dismissed Contract

» 13/10/2022 13:39 - 2022-0000046398 - Dismissed Contract

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación