Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2021-0000092300

Publication reference:  2021-0000085356

Publication date:  04/06/2021 at 08:59

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2021-0000085356

Disabled Notice

This information update 2021-0000057828 for the following cause: 

SE PUBLICA ACTA Nº 2 DE LA MESA DE CONTRATACIÓN

Historical of Publications of Update and Correction


11/03/2021 07:14

Updated: SE PUBLICA EL ACTA Nº 1 DE LA MESA DE CONTRATACIÓN


05/03/2021 10:36

Updated: SE PUBLICA RESPUESTA A CONSULTAS FORMULADAS EN LA PRESENTE LICITACIÓN



A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de la Presidencia, Administración Pública e Interior. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: PLANIFICACIÓN/COMPRA DE ESPACIOS PUBLICITARIOS EN RRSS Y ESCUCHA ACTIVA


Execution Provinces: OTRAS (null)


File reference number: CONTR 2020 0000739853


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: PLANIFICACIÓN Y COMPRA DE ESPACIOS PUBLICITARIOS EN REDES SOCIALES Y EJECUCIÓN DE PLANES DE MEDIOS, ASÍ COMO ESCUCHA ACTIVA Y ANÁLISIS DE BÚSQUEDAS POR INTERNET, PARA LAS ACCIONES DE COMUNICACIÓN DE LA CONSEJERÍA


CPV (Common Procurement Vocabulary):

79340000-Servicios de publicidad y de marketing


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 500,000.00 €


Estimated value: 1,100,000.00 €


Total amount: 605,000.00 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  31/03/2021 at 14:00


Place:
Secretaría General Técnica
Av. de Roma S/N
41013 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: Servicio de Contratación

Telephone:  | Fax: 

E-mail:  contratacion.cpai@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  31/03/2021 at 14:00


Addresses for sending:
Licitación electrónica SIREC (Sistema de Relación Electrónica en materia de Contratación).


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Licitación electrónica SIREC (Sistema de Relación Electrónica en materia de Contratación).



Envelope two opening date:


Envelope three opening date: 13/04/2021 at 09:30


Other dates:


Additional information: Al emplearse medios electrónicos, la apertura del Sobre nº 3 no se realizará en acto público, de conformidad con el art. 157.4 de la LCSP.


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


DOUE  nº  S045 of year  2021 , page  112333 .  ( Dispatch:02/03/2021, Publication:05/03/2021 ) Reference  2021/S 045-112333   open DOUE

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de Cláusula Administrativa (1133.01 Kb) download

Pliego de prescripciones técnicas (161.86 Kb) download

Documento Europeo Único de Contratación (DEUC) (246 Kb) download


K.2. Additional information


150-20 ACTA 2 (137.09 Kb) download

150-20 ACTA 1 (158.31 Kb) download

RESPUESTA A CONSULTAS DE LICITADORES (95.86 Kb) download

Memoria justificativa (152.06 Kb) download

Memoria criterios valoración (146.05 Kb) download

Memoria complementaria (87.62 Kb) download

Memoria complementaria a la de 7feb (119.94 Kb) download

Acuerdo de inicio (71.74 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (150.33 Kb) download

Designación composición de la Mesa (96.31 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


05/03/2021 10:36 - 2021-0000049080 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

11/03/2021 07:14 - 2021-0000050372 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

14/04/2021 10:32 - 2021-0000057828 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

04/06/2021 08:59 - 2021-0000085356 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

05/07/2021 08:11 - 2021-0000092300 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 21/09/2021 12:17 - 2021-0000126507 - Dismissed Contract

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación