Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2021-0000123996

Publication reference:  2021-0000111322

Publication date:  23/07/2021 at 12:55

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2021-0000111322

Disabled Notice

This information update 2021-0000093485 for the following cause: 

ACTA 1 SOBRE 1 y ANUNCIO SUBSANACIÓN SOBRE 1

Historical of Publications of Update and Correction


23/06/2021 15:26

Updated: Publicación Composición Mesa Contratación



A. Contract Object


Contracting authority: Consorcio de Transporte Metropolitano del Área de Sevilla


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: MIXTO DE SUMINISTRO Y MANTENIMIENTO MOBILIARIO URBANO EN ÁMBITO CONSORCIO


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: CONTR 2021 0000220958


Division into lots:  Si


Number of lots: 3


Description: Suministro, instalación, conservación y mantenimiento de marquesinas-refugio, postes de parada y módulos aparcabiciletas en el ámbito de actuación del Consorcio.


CPV (Common Procurement Vocabulary):

34928400-Mobiliario urbano

50000000-Servicios de reparación y mantenimiento

44212321-Marquesinas para paradas de autobús

45233293-Instalación de mobiliario urbano

34928440-Postes de parada de autobús


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 782,360.00 €


Estimated value: 2,347,080.00 €


Total amount: 946,655.60 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  09/07/2021 at 14:00


Place:
Consorcio de Transporte Metropolitano del Área de Sevilla
Avenida Cristo de la Expiración 2
41001 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: María Cristina Giménez Robles

Telephone:  955053390 | Fax: 

E-mail:  cjimenez@ctas.es

Internet address:  http://www.ctas.es


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  09/07/2021 at 14:00


Addresses for sending:
SiREC-Portal de Licitación Electrónica


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
SiREC-Portal de Licitación Electrónica



Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


DOUE  nº  S114 of year  2021 .  ( Dispatch:10/06/2021, Publication:15/06/2021 )

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Memoria justificativa (93.77 Kb) download

Informe de insuficiencia de medios (45.79 Kb) download

Pliego de Cláusula Administrativa (1057.6 Kb) download

Pliego de prescripciones técnicas (1126.23 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (204.94 Kb) download

Documento Europeo Único de Contratación (DEUC) (135.91 Kb) download


K.2. Additional information


Designación composición de la Mesa (169.65 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


23/06/2021 15:26 - 2021-0000089730 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

08/07/2021 11:44 - 2021-0000093485 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

23/07/2021 12:55 - 2021-0000111322 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

08/09/2021 14:20 - 2021-0000123996 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

15/09/2021 12:46 - 2021-0000125283 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

18/10/2021 14:25 - 2021-0000136002 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

27/10/2021 14:02 - 2021-0000144026 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

02/11/2021 15:02 - 2021-0000144683 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

25/11/2021 01:30 - 2021-0000156850 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

18/01/2022 10:40 - 2022-0000000771 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 26/01/2022 09:01 - 2022-0000001136 - Adjudicación provisional

   » 07/04/2022 15:47 - 2022-0000026533 - Adjudicación definitiva  (Inactive)

      » 18/02/2025 12:21 - 2025-0000000173 - Adjudicación definitiva  (Inactive)

         » 19/02/2025 11:30 - 2025-0000000178 - Adjudicación definitiva

» 26/01/2022 09:10 - 2022-0000001140 - Adjudicación provisional

   » 07/04/2022 15:56 - 2022-0000026534 - Adjudicación definitiva  (Inactive)

      » 18/02/2025 12:27 - 2025-0000000174 - Adjudicación definitiva  (Inactive)

         » 24/02/2025 14:24 - 2025-0000000191 - Adjudicación definitiva

» 26/01/2022 09:14 - 2022-0000001141 - Adjudicación provisional

   » 07/04/2022 16:03 - 2022-0000026535 - Adjudicación definitiva

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación