Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2021-0000122180

Publication date:  01/09/2021 at 11:42

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2021-0000122180

This information update 2021-0000121078 for the following cause: 

Acta 4

Historical of Publications of Update and Correction


23/07/2021 11:21

Updated: Acta 3


23/07/2021 11:19

Updated: Informe valoración final


20/07/2021 09:39

Updated: ACTA 2ª SESIÓN


25/06/2021 08:39

Updated: ACTA 1ª SESIÓN


21/06/2021 11:38

Updated: Designación de los miembros de la Mesa de Contratación y de la Comisión Técnica



A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Sostenibilidad, Medio Ambiente y Economía Azul. Dirección General de Espacios Naturales Protegidos


This information belonged to "Consejería de Agricultura, Ganadería, Pesca y Desarrollo Sostenible. Dirección General de Medio Natural, Biodiversidad y Espacios Protegidos (NoVigente)" until 19/04/2023 at 14:08


Processing Province: OTRAS (null)


Contract Type: Servicios


Contract Name: LIMPIEZA DE LAS DEP. OFICIALES DOÑANA,ALMON. E HINOJOS,AZNALCÁZAR,S.BARRAME


Execution Provinces: CÁDIZ, HUELVA, SEVILLA


File reference number: CONTR 2021 0000162581


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: LIMPIEZA DE LAS DEPENDENCIAS OFICIALES (OFICINAS Y CENTROS DE VISITANTES) EN EL ESPACIO NATURAL DE DOÑANA. ALMONTE E HINOJOS (HUELVA), AZNALCÁZAR (SEVILLA) Y SANLÚCAR DE BARRAMEDA (CÁDIZ).


CPV (Common Procurement Vocabulary):

90911000-Servicios de limpieza de viviendas, edificios y ventanas


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 536,182.47 €


Estimated value: 1,093,812.24 €


Total amount: 648,780.79 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  14/07/2021 at 14:00


Place:
Dirección General de Medio Natural, Biodiversidad y Espacios Protegidos.
Avenida Manuel Siurot 50
41013 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: José Juan Chans

Telephone:  959439636 | Fax: 

E-mail:  josej.chans@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  14/07/2021 at 14:00


Addresses for sending:
Portal de Licitación Electrónica de la Junta de Andalucía SIREC
https://sirecftdpriexp.chap.junta-andalucia.es/licitacion-electronica


Additional information:  Presentación electrónica a través del Portal de Licitación Electrónica de la Junta de Andalucía SIREC en la dirección web arriba indicada.


H. Tender opening


Place:
Consejería de Agricultura, Ganadería, Pesca y Desarrollo Sostenible.
C/ Tabladilla S/N
41700 SEVILLA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date: 22/07/2021 at 12:30


Other dates:


Additional information: La fecha y hora de apertura pública de proposiciones serán publicadas en este Perfil de Contratación.


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


DOUE  nº  S118 of year  2021 , page  310395 .  ( Dispatch:16/06/2021, Publication:21/06/2021 ) Reference  2021/S 118-310395  

DOUE  nº  S41 of year  2021 , page  102579 .  ( Dispatch:24/02/2021, Publication:01/03/2021 ) Reference  2021/S 041-102579  

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de Cláusula Administrativa (1151.62 Kb) download

Pliego de prescripciones técnicas (225.08 Kb) download


K.2. Additional information


Acuerdo de inicio (85.81 Kb) download

Memoria justificativa (165.49 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (89.7 Kb) download

Designación composición de la Mesa (91.24 Kb) download

Designación composición de la Comisión Técnica (79.87 Kb) download

ACTA 1ª SESIÓN (93.5 Kb) download

ACTA 2ª SESIÓN (215.61 Kb) download

INFORME VALORACIÓN FINAL (122.02 Kb) download

Acta 3 (73.84 Kb) download

Acta 4 (74.15 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


21/06/2021 11:38 - 2021-0000088859 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

25/06/2021 08:39 - 2021-0000090088 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

20/07/2021 09:39 - 2021-0000108987 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

23/07/2021 11:19 - 2021-0000111266 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

23/07/2021 11:21 - 2021-0000111269 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

26/08/2021 14:06 - 2021-0000121078 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

01/09/2021 11:42 - 2021-0000122180 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 15/09/2021 12:11 - 2021-0000125255 - Adjudicación provisional

» 25/10/2021 09:57 - 2021-0000143000 - Adjudicación definitiva  (Inactive)

» 15/09/2023 10:51 - 2023-0000003008 - Adjudicación definitiva

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación