Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2021-0000128772

Publication reference:  2021-0000127136

Publication date:  23/09/2021 at 11:52

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2021-0000127136

Disabled Notice

This information update 2021-0000123542 for the following cause: 

Acta 2

Historical of Publications of Update and Correction


02/08/2021 13:40

Updated: Acta 1 y Anuncio de subsanaciones


20/07/2021 11:59

Updated: COMPOSICIÓN MIEMBROS MESA DE CONTRATACIÓN Y COMISIÓN TÉCNICA.



A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Agricultura, Ganadería, Pesca y Desarrollo Sostenible. Dirección General de Calidad Ambiental y Cambio Climático (NoVigente)


Processing Province: OTRAS (null)


Contract Type: Obras


Contract Name: EO PUNTO LIMPIO EN PUERTO SERRANO (CÁDIZ)


Execution Provinces: CÁDIZ


File reference number: CONTR 2021 0000478264


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: EJECUCIÓN OBRAS PUNTO LIMPIO EN EL MUNICIPIO DE PUERTO SERRANO (CÁDIZ)


CPV (Common Procurement Vocabulary):

45222100-Trabajos de construcción de plantas de tratamiento de residuos


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 332,054.64 €


Estimated value: 332,054.64 €


Total amount: 401,786.11 €

Notes:



(Cofinanced project by the European Union)


Financed by: FEDER (Fondo Europeo de Desarrollo Regional)

Cofinanced percent:  080%




D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  19/08/2021 at 14:00


Place:
Dirección General de Calidad Ambiental y Cambio Climático
Avda. Manuel Siurot 50
41071 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: Gabinete de Desarrollo Sostenible

Telephone:  | Fax: 

E-mail:  contratacion.dgcacc.ma.cagpds@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://https://juntadeandalucia.es/temas/contratacion-publica.html


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  20/08/2021 at 19:00


Addresses for sending:
Portal de Licitación electrónica de la Junta de Andalucía SIREC
https://sirecftdpriexp.chap.junta-andalucia.es/licitacion-electronica/index.action


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Consejería de Agricultura, Ganadería, Pesca y Desarrollo Sostenible
C/ Tabladilla S/N
41071 SEVILLA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de Cláusula Administrativa (774.32 Kb) download

PCAP en formato editable (793.06 Kb) download

Nota informativa sobre descarga de proyecto de obra (175.27 Kb) download

Nota informativa sobre descarga de presupuesto y planos en formato abierto (195.05 Kb) download

Documento Europeo Único de Contratación (DEUC) (130.44 Kb) download

Plantilla tabla excel puntos A.2.1 y A.2.3 del Anexo VII del PCAP (13.99 Kb) download


K.2. Additional information


Nota informativa sobre licitación electrónica SIREC (30.08 Kb) download

Acuerdo de inicio (212.83 Kb) download

Memoria justificativa (393.76 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (246.26 Kb) download

Designación composición de la Mesa (102.21 Kb) download

Designación composición de la Comisión Técnica (101.06 Kb) download

Acta 1 (74.66 Kb) download

Anuncio de subsanación Sobre 1 (63.5 Kb) download

Acta 2 (117.69 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


20/07/2021 11:59 - 2021-0000102831 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

02/08/2021 13:40 - 2021-0000113632 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

07/09/2021 12:42 - 2021-0000123542 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

23/09/2021 11:52 - 2021-0000127136 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

30/09/2021 14:26 - 2021-0000128772 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

30/11/2021 12:50 - 2021-0000163861 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

13/12/2021 12:02 - 2021-0000164787 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

21/01/2022 13:55 - 2022-0000001008 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 26/01/2022 07:40 - 2022-0000001133 - Adjudicación provisional

» 01/03/2022 12:31 - 2022-0000025072 - Adjudicación definitiva

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación