Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2022-0000001228

Publication date:  27/01/2022 at 17:56

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2022-0000001228

This information update 2022-0000000727 for the following cause: 

Acta Séptima Sesión Mesa de Contratación

Historical of Publications of Update and Correction


20/12/2021 09:18

Updated: Acta 6ª Sesión Mesa de Contratación


22/11/2021 14:51

Updated: Publicación Acta quinta Sesión Mesa de Contratación


08/11/2021 09:59

Updated: Acta 4ª sesión de la Mesa de Contratación


04/11/2021 14:14

Updated: Acta 3ª sesión Mesa de Contratación


22/10/2021 11:42

Updated: Publicación Acta nº 2 Mesa de Contratación


22/09/2021 11:22

Updated: Publicación Acta nº 1 Mesa de Contratación



A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Igualdad, Políticas Sociales y Conciliación. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Obras


Contract Name: OBRAS DE REF.Y MODERN. EFICIENCIA ENERG. DEL C.P.M. S. JUAN DE LA CRUZ.


Execution Provinces: JAÉN


File reference number: CONTR 2021 0000703570


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: OBRAS DE REFORMA Y MODERNIZACIÓN PARA LA EFICIENCIA ENERGÉTICA DEL CENTRO DE PROTECCIÓN DE MENORES ?SAN JUAN DE LA CRUZ?


CPV (Common Procurement Vocabulary):

45215215-Trabajos de construcción de centros de acogida infantil


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 449,681.80 €


Estimated value: 449,681.80 €


Total amount: 544,114.98 €

Notes:



(Cofinanced project by the European Union)


Financed by: FEDER (Fondo Europeo de Desarrollo Regional)

Cofinanced percent:  080%




D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  20/10/2021 at 14:00


Place:
SS.CC. Consejería de Igualdad, Políticas Sociales y Conciliación
Avda. Hytasa 14
41071 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: Pablo Torres Bosco

Telephone:  955048000 | Fax: 

E-mail: 

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  20/10/2021 at 19:59


Addresses for sending:
SIREC
Portal de Licitación Electrónica


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
SIREC
Portal de Licitación Electrónica


Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Memoria justificativa (120.32 Kb) download

Pliego de Cláusula Administrativa (1501.59 Kb) download

Proyecto de obra (44465.26 Kb) download

Informe de la oficina o unidad de supervisión (61.31 Kb) download

Acta de replanteo del proyecto (113.66 Kb) download

Certificado disponibilidad y viabilidad del solar o edificio (113.66 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (122.66 Kb) download


K.2. Additional information


Acta mesa calificación administrativa (972.96 Kb) download

Acta mesa apertura sobre aplicación de fórmulas (815.79 Kb) download

Acta Tercera Sesión Mesa de Contratación (746.08 Kb) download

Acta cuarta Sesión Mesa de Contratación (760.61 Kb) download

Acta quinta sesión Mesa de Contratación (757.89 Kb) download

Acta 6ª Sesión Mesa de Contratación (770.12 Kb) download

Acta Séptima Sesión Mesa de Contratación (803.6 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


22/09/2021 11:22 - 2021-0000126723 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

22/10/2021 11:42 - 2021-0000137208 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

04/11/2021 14:14 - 2021-0000144934 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

08/11/2021 09:59 - 2021-0000145074 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

22/11/2021 14:51 - 2021-0000156521 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

20/12/2021 09:18 - 2021-0000165261 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

17/01/2022 13:54 - 2022-0000000727 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

27/01/2022 17:56 - 2022-0000001228 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 13/05/2022 13:32 - 2022-0000031717 - Adjudicación provisional

» 06/06/2022 20:11 - 2022-0000044560 - Adjudicación definitiva

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación