Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2014-0000001103

Publication date:  14/02/2014 at 08:52

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2014-0000001103

Disabled Notice

A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de la Presidencia, Administración Local y Memoria Democrática. Secretaría General Técnica (No Vigente)


This information belonged to "Consejería de Administración Local y Relaciones Institucionales. Secretaría General Técnica" until 26/10/2015 at 08:55


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: SERVICIO DE LIMPIEZA DE LA SEDE ADMINISTRATIVA DE LOS SERVICIOS CENTRALES DE LA CONSEJERÍA DE ADMINISTRACIÓN LOCAL Y RELACIONES INSTITUCIONALES SITA EN PLAZA NUEVA, Nº 4 Y 5 Y EN EDIFICIO ANEXO EN CALLE BARCELONA, Nº 4 Y 6.


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: 01/14/2


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SERVICIO DE LIMPIEZA DE LA SEDE ADMINISTRATIVA DE LOS SERVICIOS CENTRALES DE LA CONSEJERÍA DE ADMINISTRACIÓN LOCAL Y RELACIONES INSTITUCIONALES SITA EN PLAZA NUEVA, Nº 4 Y 5 Y EN EDIFICIO ANEXO EN CALLE BARCELONA, Nº 4 Y 6.


CPV (Common Procurement Vocabulary):

90919200-90919200 – 4. Servicios limpieza oficinas (Reglamento CE 213/2008 de la Comisión)


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


C. Total budget amount


Net amount: 197,955.26 €


Estimated value: 197,955.26 €


Total amount:

Notes: Importes IVA excluido.





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  03/03/2014 at 14:00


Place:
Consejería de Administración Local y Relaciones Institucionales. Secretaría General Técnica
Plaza Nueva 4
41071 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: José María Triano Pouso

Telephone:  +34 662974396 | Fax: +34 955041311

E-mail:  consultas.contratacion.calri@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  03/03/2014 at 14:00


Addresses for sending:
Consejería de Administración Local y Relaciones Institucionales. Secretaría General Técnica
Plaza Nueva 4
41071 SEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Consejería de Administración Local y Relaciones Institucionales. Secretaría General Técnica
Plaza Nueva 4
41071 SEVILLA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date: 10/03/2014 at 11:00


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents



K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


14/02/2014 08:52 - 2014-0000001103 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

» 24/02/2014 12:35 - 2014-0000001305 - Procedimiento Anulado

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación