Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2015-0000016627

Publication date:  27/10/2015 at 16:11

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2015-0000016627

Disabled Notice

A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Economía, Hacienda y Administración Pública. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Suministros


Contract Name: Ampliación de la infraestructura de servidores de virtualización de la Consejería de Hacienda y Administración Pública para el soporte del frontend del sistema GIRO.


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: SGT104/15TIC


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description:


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 205,900.00 €


Estimated value: 205,900.00 €


Total amount: 249,139.00 €

Notes:



(Cofinanced project by the European Union)


Financed by: FEDER (Fondo Europeo de Desarrollo Regional)

Cofinanced percent:  80,00%




D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  10/11/2015 at 14:00


Place:
Servicio de Contratación de la Secretaría General Técnica
Calle Juan Antonio de Vizarrón s/n
41071 Sevilla



Contact point:

For the attention of: Servicio de Contratación

Telephone:  955064640 | Fax: 

E-mail:  contratacion.chap@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  10/11/2015 at 14:00


Addresses for sending:
Registro General de la Consejería de Hacienda y Administración Pública
Calle Juan Antonio de Vizarrón s/n
41071 Sevilla


Additional information:  La documentación se presentará en tres sobres cerrados conforme a la claúsula 9 del PCAP. En caso de enviarse por correos, deberá cumplirse los requisitos establecidos en dicha cláusula, siendo los nº de fax: 955064719 y 955064637


H. Tender opening


Place:
Sala de Juntas de la Consejería de Hacienda y Administración Pública, sita en la 7ª planta del edificio Torretriana
Calle Juan Antonio de Vizarrón s/n
41071 Sevilla

Envelope two opening date: 17/11/2015 at 10:00


Envelope three opening date: 20/11/2015 at 10:00


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents



K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


27/10/2015 16:11 - 2015-0000016627 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

» 03/11/2015 15:12 - 2015-0000017157 - Procedimiento Anulado

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación