Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2016-0000008132

Publication reference:  2016-0000007097

Publication date:  20/04/2016 at 14:27

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2016-0000007097

Disabled Notice

A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Turismo, Regeneración, Justicia y Administración Local en Sevilla (No Vigente)


This information belonged to "Delegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en Sevilla (No Vigente)" until 31/05/2019 at 12:43


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Suministros


Contract Name: SUMINISTRO DE VESTUARIO DE VERANO E INVIERNO PARA EL PERSONAL LABORAL QUE PRESTA SERVICIOS EN LA DELEGACIÓN DEL GOBIERNO, ÓRGANOS JUDICIALES Y EL INSTITUTO DE MEDICINA LEGAL.


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: 10/2015


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SUMINISTRO DE VESTUARIO DE VERANO E INVIERNO PARA EL PERSONAL LABORAL QUE PRESTA SERVICIOS EN LA DELEGACIÓN DEL GOBIERNO, ÓRGANOS JUDICIALES Y EL INSTITUTO DE MEDICINA LEGAL.


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Negociado sin publicidad


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 74,379.52 €


Estimated value: 74,379.52 €


Total amount: 89,999.22 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  04/05/2016 at 00:00


Place:
Delegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en Sevilla
Plaza de la Contratación 3
41071 Sevilla



Contact point:

For the attention of: Sección de Contratación

Telephone:  600156696/600156697 | Fax: 955519155

E-mail:  laurar.garcia@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  04/05/2016 at 00:00


Addresses for sending:
Delegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en Sevilla
Plaza de la Contratación 3
41071 Sevilla


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Delegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en Sevilla
Plaza de la Contratación 3
41071 Sevilla

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PCAP (1783.62 Kb) download

PPT (141.73 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


20/04/2016 14:27 - 2016-0000007097 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

09/05/2016 09:43 - 2016-0000008132 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

21/06/2016 10:34 - 2016-0000011259 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 01/07/2016 14:07 - 2016-0000012122 - Adjudicación

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación