Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2017-0000005420

Publication reference:  2017-0000004303

Publication date:  09/02/2017 at 14:27

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000004303

Disabled Notice

This information update 2017-0000001054 for the following cause: 

Resolución nombramientos miembros Mesa. Fechas celebración actos públicos.

A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Cultura. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: SERVICIO DE VIGILANCIA, SEGURIDAD, CONTRA INTRUSIÓN Y RIESGOS DERIVADOS, DE LAS BIBLIOTECAS PÚBLICAS PROVINCIALES Y ARCHIVOS HISTÓRICOS PROVINCIALES DE CÁDIZ, CÓRDOBA Y MÁLAGA.


Execution Provinces: CÁDIZ, CÓRDOBA, MÁLAGA


File reference number: CCUL-25-2016


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: Servicio de vigilancia, seguridad, contra intrusión y riesgos derivados, de las bibliotecas públicas provinciales y archivos históricos provinciales de Cádiz, Córdoba y Málaga.


CPV (Common Procurement Vocabulary):

79714000-Servicios de vigilancia

79710000-Servicios de seguridad


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 119,834.71 €


Estimated value: 239,669.42 €


Total amount: 145,000.00 €

Notes: Se prevé prórroga.





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  20/02/2017 at 14:00


Place:
Secretaría General Técnica. Servicio Contratación y Patrimonio.
C/ San José 13
41004 Sevilla



Contact point:

For the attention of:

Telephone:  955 236 489 | Fax: 955 036 406

E-mail:  contratacion.ccul@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  20/02/2017 at 14:00


Addresses for sending:
Registro General de la Consejería de Cultura.
C/ San José 13
41004 Sevilla.


Additional information:  Si opta por la presentación de la oferta según lo establecido en el art.80.4 RGLCAP, el nº de FAX: 955 036 406; correo electrónico: contratacion.ccul@juntadeandalucia.es.


H. Tender opening


Place:
Secretaría General Técnica.
C/ San José 13
41004 Sevilla.

Envelope two opening date: 01/03/2017 at 11:00


Envelope three opening date: 06/03/2017 at 11:00


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


DOUE  nº  0008 of year  2017 .  ( Dispatch:10/01/2017, Publication:12/01/2017 ) Reference  2017/S 008-012662  

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares (846.29 Kb) download

Pliego de Prescripciones Técnicas (4500.29 Kb) download


K.2. Additional information


Resolución nombramiento miembros Mesa. (54.73 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


13/01/2017 14:05 - 2017-0000001054 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

09/02/2017 14:27 - 2017-0000004303 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

23/02/2017 15:09 - 2017-0000005420 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

01/03/2017 12:22 - 2017-0000005686 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 15/03/2017 15:03 - 2017-0000006927 - Adjudicación

» 05/04/2017 13:13 - 2017-0000008607 - Formalización  (Inactive)

» 25/05/2017 08:05 - 2017-0000011813 - Formalización  (Additional Info.)  (Inactive)

» 26/02/2019 09:30 - 2019-0000019613 - Formalización

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación