Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2017-0000006386

Publication reference:  2017-0000005894

Publication date:  02/03/2017 at 14:43

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000005894

Disabled Notice

This information update 2017-0000005741 for the following cause: 

Rectificación errores en transcripción Acta 1ª Mesa de Contratación

Historical of Publications of Update and Correction


17/02/2017 08:56

Updated: Acta de la 1ª sesión Mesa de Contratación


19/01/2017 09:01

Updated: Corrección de errores Anexo VII del Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares



A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Empleo, Empresa y Trabajo Autónomo. Secretaría General Técnica


This information belonged to "Consejería de Empleo, Empresa y Comercio. Secretaría General Técnica (En Transición)" until 12/03/2019 at 17:28


This information belonged to "Consejería de Empleo, Formación y Trabajo Autónomo. Secretaría General Técnica (NoVigente)" until 30/01/2023 at 16:35


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: SERVICIO DE VIGILANCIA Y SEGURIDAD CONTRA INTRUSIÓN Y RIESGOS DERIVADOS DEL EDIFICIO WORLD TRADE CENTER, SEDE DE LA CONSEJERÍA DE EMPLEO, EMPRESA Y COMERCIO


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: ADM-2016-0011


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SERVICIO DE VIGILANCIA Y SEGURIDAD CONTRA INTRUSIÓN Y RIESGOS DERIVADOS DEL EDIFICIO WORLD TRADE CENTER, SEDE DE LA CONSEJERÍA DE EMPLEO, EMPRESA Y COMERCIO


CPV (Common Procurement Vocabulary):

7971000-79710000–4  Servicios de seguridad; 79714000–2 Servicios de vigilancia


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 605,325.42 €


Estimated value: 1,452,781.03 €


Total amount: 732,443.76 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  22/02/2017 at 15:00


Place:
CONSEJERÍA DE EMPLEO, EMPRESA Y COMERCIO. SECRETARÍA GENERAL TÉCNICA. SERVICIO DE ADMINISTRACIÓN GENERAL Y CONTRATACIÓN
C/ ALBERT EINSTEIN 4
41092 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: SERVICIO DE ADMINISTRACIÓN GENERAL Y CONTRATACIÓN

Telephone:  954995405 | Fax: 954995230

E-mail:  sv.admonycont.cont.ceec@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://contratacion.chap.junta-andalucia.es/contratacion/MainMenuProfile.action


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  23/02/2017 at 20:00


Addresses for sending:
CONSEJERÍA DE EMPLEO, EMPRESA Y COMERCIO. SECRETARÍA GENERAL TÉCNICA. SERVICIO DE ADMINISTRACIÓN GENERAL Y CONTRATACIÓN
C/ ALBERT EINSTEIN 4
41092 SEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
CONSEJERÍA DE EMPLEO, EMPRESA Y COMERCIO. SECRETARÍA GENERAL TÉCNICA. SERVICIO DE ADMINISTRACIÓN GENERAL Y CONTRATACIÓN
C/ ALBERT EINSTEIN 4
41092 SEVILLA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PLIEGO DE CLÁUSULAS ADMINISTRATIVAS (513.92 Kb) download

PLIEGO DE PRESCRIPCIONES TÉCNICAS (181.36 Kb) download

SUBROGACIÓN (314.11 Kb) download


K.2. Additional information


Corrección de errores Anexo VII (78.17 Kb) download

Rectificación errores en transcripción Acta 1ª Mesa de Contratación (77.65 Kb) download

Deberá aportar Certificado de inscripción de la empresa en el Registro de empres (125.26 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


19/01/2017 09:01 - 2017-0000001353 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

17/02/2017 08:56 - 2017-0000004933 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

01/03/2017 15:36 - 2017-0000005741 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

02/03/2017 14:43 - 2017-0000005894 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

09/03/2017 12:05 - 2017-0000006386 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

09/03/2017 12:08 - 2017-0000006387 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

10/03/2017 13:58 - 2017-0000006538 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

17/03/2017 12:43 - 2017-0000007106 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

23/03/2017 13:44 - 2017-0000007534 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

24/04/2017 16:07 - 2017-0000009749 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 19/06/2017 12:39 - 2017-0000014330 - Adjudicación

» 14/08/2017 14:28 - 2017-0000018805 - Formalización  (Inactive)

» 12/09/2019 09:10 - 2019-0000093405 - Formalización  (Additional Info.)

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación