Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2017-0000029141

Publication date:  12/12/2017 at 09:10

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000029141

This information update 2017-0000026954 for the following cause: 

Acta nº 4

Historical of Publications of Update and Correction


16/11/2017 12:49

Updated: Acta nº 3


10/11/2017 13:24

Updated: Informe comisión técnica sobre documentación sobres nº 2


03/11/2017 09:04

Updated: Fecha y hora mesa nº 3. Torreón central Delegación del Gobierno JA en Granada


25/10/2017 10:02

Updated: Acta mesa nº 2


24/10/2017 09:17

Updated: Acta mesa nº 1


23/10/2017 14:20

Updated: Comunicación fecha de apertura sobre nº 2 (criterios de adjudicación que dependen de un juicio de valor) Torreón central Delegación del Gobierno


05/10/2017 08:56

Updated: Nombramiento Presidenta de la mesa por sustitución


29/09/2017 09:05

Updated: nombramiento miembros mesa de contratación



A. Contract Object


Contracting authority: Delegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en Granada (No Vigente)


Processing Province: GRANADA


Contract Type: Servicios


Contract Name: SERVICIO DE MANTENIMIENTO DEL EDIFICIO SEDE CONJUNTA DE LA DELEGACIÓN DEL GOBIERNO Y DELEGACIÓN TERRITORIAL DE EDUCACIÓN DE LA JUNTA DE ANDALUCÍA EN GRANADA


Execution Provinces: GRANADA


File reference number: 08/2017


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: MANTENIMIENTO DEL EDIFICIO SEDE CONJUNTA DE LA DELEGACIÓN DEL GOBIERNO Y DELEGACIÓN TERRITORIAL DE EDUCACIÓN DE LA JUNTA DE ANDALUCÍA EN GRANADA


CPV (Common Procurement Vocabulary):

50700000-Servicios de reparación y mantenimiento de equipos de edificios


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 91,735.54 €


Estimated value: 183,471.08 €


Total amount: 111,000.00 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  14/10/2017 at 14:00


Place:
DELEGACIÓN DEL GOBIERNO DE LA JUNTA DE ANDALUCÍA EN GRANADA
GRAN VÍA DE COLÓN 56
18010 GRANADA



Contact point:

For the attention of: SECCIÓN DE CONTRATACIÓN

Telephone:  662977969 | Fax: 958982166

E-mail:  alfonso.fernandez.perez@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  14/10/2017 at 14:00


Addresses for sending:
REGISTRO AUXILIAR DE LA DELEGACIÓN DEL GOBIERNO DE LA JUNTA DE ANDALUCÍA EN GRANADA
GRAN VÍA DE COLÓN 56
18010 GRANADA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
DELEGACIÓN DEL GOBIERNO DE LA JUNTA DE ANDALUCÍA EN GRANADA
GRAN VÍA DE COLÓN 56
18010 GRANADA

Envelope two opening date: 31/10/2017 at 12:00


Envelope three opening date: 14/11/2017 at 12:30


Other dates:


Additional information: SE ANUNCIARÁN EN EL PERFIL DEL CONTRATANTE Y SE COMUNICARÁ A LOS LICITADORES CON AL MENOS 48 HORAS DE ANTELACIÓN


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


BOJA  nº  188 of year  2017 , page  125.  (29/09/2017).  Reference  PD. 2763/2017 open BOJA

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PCAP (15808.04 Kb) download

PPT (12041.65 Kb) download


K.2. Additional information


Nombramiento Presidenta de la mesa por sustitución (337.58 Kb) download

Nombramiento miembros de la mesa (441.13 Kb) download

Acta mesa nº 1 (454.53 Kb) download

Informe Comisión técnica (2461.89 Kb) download

Acta nº 3 (830.77 Kb) download

Acta mesa nº 2 (287.38 Kb) download

Acta nº 4 (248.53 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


29/09/2017 09:05 - 2017-0000021827 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

05/10/2017 08:56 - 2017-0000022353 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

23/10/2017 14:20 - 2017-0000023809 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

24/10/2017 09:17 - 2017-0000023894 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

25/10/2017 10:02 - 2017-0000024103 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

03/11/2017 09:04 - 2017-0000025003 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

10/11/2017 13:24 - 2017-0000025665 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

16/11/2017 12:49 - 2017-0000026896 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

16/11/2017 13:51 - 2017-0000026954 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

12/12/2017 09:10 - 2017-0000029141 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 03/01/2018 14:13 - 2018-0000000162 - Adjudicación

» 26/01/2018 12:57 - 2018-0000003835 - Formalización  (Inactive)

» 23/11/2018 09:28 - 2018-0000050124 - Formalización

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación