Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2019-0000029344

Publication date:  03/04/2019 at 12:15

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2019-0000029344

This information update 2019-0000029286 for the following cause: 

INFORME VALORACIÓN SOBRE 2

Historical of Publications of Update and Correction


29/03/2019 13:52

Updated: VALORACIÓN TOTAL CRITERIOS DE ADJUDICACIÓN.


12/11/2018 14:06

Updated: Convocatoria Mesa 3. Criterios evaluables mediante aplicación de fórmula.


08/11/2018 13:15

Corrected: Cambio en la fecha de obtención de documentación y presentación de ofertas.



A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Turismo, Regeneración, Justicia y Administración Local. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: OTRAS (null)


Contract Type: Servicios


Contract Name: SERVICIO DE MANTENIMIENTO Y EVOLUCIÓN DE SISTEMAS DE INFORMACIÓN


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: CONTR 2018 0000046739


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SERVICIO DE MANTENIMIENTO Y EVOLUCIÓN DE SISTEMAS DE INFORMACIÓN DE LA CONSEJERIA DE JUSTICIA E INTERIOR


CPV (Common Procurement Vocabulary):

72000000-Servicios TI: consultoría, desarrollo de software, Internet y apoyo


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 710,371.20 €


Estimated value: 1,183,952.00 €


Total amount: 859,549.15 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  23/11/2018 at 14:00


Place:
Consejería de Justicia e Interior. Secretaría General Técnica.
C/ Zaragoza 8
41001 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: Jefe del Servicio de Contratación

Telephone:  600147947 | Fax: 954460536

E-mail:  consultas.contratacion.cji@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://juntadeandalucia.es/organismos/justiciaeinterior.html


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  23/11/2018 at 14:00


Addresses for sending:
Consejería de Justicia e Interior. Secretaría General Técnica.
C/ Zaragoza 8
41001 SEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Consejería de Justicia e Interior. Secretaría General Técnica.
C/ Zaragoza 8
41001 SEVILLA

Envelope two opening date: 03/12/2018 at 09:30


Envelope three opening date: 03/04/2019 at 09:30


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


DOUE  nº  S2016 of year  2018 .  ( Publication:09/11/2018 ) Reference  494027-2018-ES   open DOUE

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Memoria justificativa (475.25 Kb) download

ADENDA MEMORIA (58.66 Kb) download

Pliego de prescripciones técnicas (631.24 Kb) download

Pliego de Cláusula Administrativa (586.93 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (90.42 Kb) download

Designación composición de la Mesa (66.2 Kb) download

Documento Europeo Único de Contratación (DEUC) (81.5 Kb) download

DOCUMENTO DEUC (235.83 Kb) download

INSTRUCCIONES NOTIFICA (1176.27 Kb) download


K.2. Additional information


Informe Técnico sobre criterios mediante aplicación de fórmulas (28.46 Kb) download

Informe Técnico sobre criterios juicio de valor (181.75 Kb) download

INFORME JUICIO DE VALOR ANEXO (66.47 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


08/11/2018 13:15 - 2018-0000046526 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

12/11/2018 14:06 - 2018-0000047221 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

29/03/2019 13:52 - 2019-0000028612 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

03/04/2019 10:38 - 2019-0000029286 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

03/04/2019 12:15 - 2019-0000029344 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 29/04/2019 09:24 - 2019-0000033676 - Adjudicación provisional

» 05/06/2019 12:10 - 2019-0000047257 - Adjudicación definitiva  (Inactive)

» 08/06/2022 14:33 - 2022-0000044650 - Adjudicación definitiva

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación