Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2021-0000142912

Publication reference:  2021-0000128301

Publication date:  29/09/2021 at 12:47

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2021-0000128301

Disabled Notice

This information update 2021-0000128296 for the following cause: 

Designación Composición Mesa de Contratación

Historical of Publications of Update and Correction


24/09/2021 09:12

Updated: INSTRUCCIONES SIREC (CORRECTAS)



A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Agricultura, Ganadería, Pesca y Desarrollo Sostenible. Secretaría General Técnica (NoVigente)


Processing Province: OTRAS (null)


Contract Type: Suministros


Contract Name: SUMINISTRO DE MATERIALES PROGRAMA ESCOLAR FRUTA Y LECHE 2021-2022


Execution Provinces: ALMERÍA, CÁDIZ, CÓRDOBA, GRANADA, HUELVA, JAÉN, MÁLAGA, SEVILLA


File reference number: CONTR 2021 0000542479


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SUMINISTRO DE MATERIALES DEL PROGRAMA ESCOLAR DE CONSUMO DE FRUTAS, HORTALIZAS Y LECHE 2021-2022


CPV (Common Procurement Vocabulary):

30199000-Artículos de papelería y otros artículos


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto Simplificado


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 105,025.79 €


Estimated value: 105,025.79 €


Total amount: 127,081.21 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  13/10/2021 at 14:00


Place:
Secretaria General Técnica, Consejeria de Agricultura, Ganadería, Pesca y Desarrollo Sostenible
C/Tabladilla S/N
41071 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: Servicio de Contratación

Telephone:  955032341 | Fax: 

E-mail:  contratacion.cagpds@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  18/10/2021 at 14:00


Addresses for sending:
enlace SiREC: https://sirecftdpriexp.chap.junta-andalucia.es/licitacion-electronica/index/action
C/Tabladilla S/N
41071 SEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Secretaria General Técnica, Consejeria de Agricultura, Ganadería, Pesca y Desarrollo Sosten
C/Tabladilla S/N
41071 SEVILLA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Memoria justificativa (168.61 Kb) download

Pliego de prescripciones técnicas (1000.51 Kb) download

Instrucciones SIREC (50.35 Kb) download

PCAP dp Intervención (1119.51 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (96.65 Kb) download


K.2. Additional information


INSTRUCCIONES SIREC (CORRECTA) (58.41 Kb) download

Designación composición de la Mesa (74.64 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


24/09/2021 09:12 - 2021-0000127358 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

29/09/2021 09:03 - 2021-0000128296 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

29/09/2021 12:47 - 2021-0000128301 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

25/10/2021 08:20 - 2021-0000142912 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

02/11/2021 09:07 - 2021-0000144524 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

12/11/2021 13:55 - 2021-0000155544 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 24/11/2021 11:12 - 2021-0000156771 - Adjudicación provisional

» 17/01/2022 11:33 - 2022-0000000710 - Adjudicación definitiva

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación