Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2017-0000001518

Publication reference:  2017-0000001512

Publication date:  18/01/2017 at 14:37

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000001512

Disabled Notice

This information update 2017-0000000832 for the following cause: 

APERTURA DE SOBRE NÚM. 3 (DOCUMENTACIÓN RELATIVA A LOS CRITERIOS DE ADJUDICACIÓN VALORADOS MEDIANTE LA APLICACIÓN DE FÓRMULAS).

Historical of Publications of Update and Correction


13/12/2016 14:55

Updated: Suspensión Sesión Mesa de Contratación


13/12/2016 10:06

Updated: PCAP y PPT.



A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Justicia e Interior. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Suministros


Contract Name: Adquisición dquisición de sistemas de alimentación ininterrumpida de baja potencia para servidores de sedes


Execution Provinces: ALMERÍA, CÁDIZ, CÓRDOBA, GRANADA, HUELVA, JAÉN, MÁLAGA, SEVILLA


File reference number: 2016/000018.


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: La adquisición de 60 sistemas de alimentación ininterrumpida (SAI) para proteger el equipamiento de 30 sedes judiciales.


CPV (Common Procurement Vocabulary):

32522000-Equipo de telecomunicaciones


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 60,000.00 €


Estimated value:

Total amount: 72,000.00 €

Notes: Expediente cofinanciado al 80% por el Fondo Europeo de Desarrollo Regional, dentro del marco del Programa Operativo FEDER Andalucía 2014-2020.



(Cofinanced project by the European Union)


Financed by: FEDER (Fondo Europeo de Desarrollo Regional)

Cofinanced percent:  80,00%




D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  09/01/2017 at 14:00


Place:
Secretaría Generañ Técnica. Servicio de Contratación
C/ zaragoza 8
41001 Sevilla



Contact point:

For the attention of:

Telephone:  | Fax: 954460536

E-mail:  consultas.contratacion.cji@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  09/01/2017 at 14:00


Addresses for sending:
Registro General de la Consejería de Justicia e Interior
C/ Zaragoza 8
41001 Sevilla


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Sala de Juntas 1ª planta de la Secretaría General Técnica
C/ Zaragoza 8
41001 Sevilla

Envelope two opening date:


Envelope three opening date: 23/01/2017 at 09:30


Other dates:


Additional information: Pliego de Cláusulas administrativas Particulares Y Pliego de Prescripciones Técnicas Particulares por los que se rige


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


BOJA  nº  237 of year  2016 , page  234.  (13/12/2016).  Reference  PD. 3053/2016 open BOJA

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents



K.2. Additional information


PPT (299.74 Kb) download

Suspensión sesión Mesa de Contratación (39.08 Kb) download

Designación específica de Mesa de Contratación (45.57 Kb) download

PCAP. (946.51 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


13/12/2016 10:06 - 2016-0000024380 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

13/12/2016 14:55 - 2016-0000024453 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

12/01/2017 12:40 - 2017-0000000832 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

18/01/2017 14:37 - 2017-0000001512 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

18/01/2017 14:41 - 2017-0000001518 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

» 21/02/2017 10:05 - 2017-0000005184 - Procedimiento Anulado

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación