Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2021-0000102484

Publication reference:  2021-0000092977

Publication date:  06/07/2021 at 13:59

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2021-0000092977

Disabled Notice

This information corrects 2021-0000092346 for the following cause: 

NUEVA DESIGNACION DE LA MESA DE CONTRATACION CON SUS SUPLENTES

Historical of Publications of Update and Correction


29/06/2021 12:08

Corrected: Se da publicidad a la designación correcta de los componentes de la mesa de contratación



A. Contract Object


Contracting authority: Dirección Provincial del Servicio Andaluz de Empleo de Cádiz


Processing Province: CÁDIZ


Contract Type: Suministros


Contract Name: SUMINISTRO MATERIAL DE OFICINA Y CONSUMIBLE RED OFICINA,D.P. CRO Y GUDALETE


Execution Provinces: CÁDIZ


File reference number: CONTR 2020 0000698970


Division into lots:  Si


Number of lots: 2


Description: SUMINISTRO MATERIAL DE OFICINA Y CONSUMIBLE RED OFICINA,D.P. CRO Y GUDALETE


CPV (Common Procurement Vocabulary):

30190000-Equipo y artículos de oficina diversos

30200000-Equipo y material informático


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 100,359.53 €


Estimated value: 212,762.20 €


Total amount: 121,435.03 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  14/07/2021 at 15:00


Place:
D.P. SAE. CADIZ
Pza Adrúibal 6
11008 CADIZ



Contact point:

For the attention of:

Telephone:  600158794 | Fax: 

E-mail:  gestioneconomica.ca.sae@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  14/07/2021 at 15:00


Addresses for sending:
D.P.SAE. CADIZ
Pza Asdrúbal 6
11008 CADIZ


Additional information:  Las ofertas se presentarán a través del Portal de Licitación Electrónica de la Junta de Andalucía SIREC Dirección web: https://sirecftdpriexp.chap.junta-andalucia.es/licitacion= -electronica/index.action


H. Tender opening


Place:
D.P. SAE. CADIZ
Pza Asdrúball 6
11008 CADIZ

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PCAP (1205.91 Kb) download

Pliego de Cláusula Administrativa (1222.8 Kb) download

Pliego de prescripciones técnicas (145.81 Kb) download

Memoria justificativa (157.63 Kb) download

Acuerdo de inicio (109.29 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (102.33 Kb) download

Resolución convocatoria de licitación (81.34 Kb) download

Designación composición de la Mesa (78.25 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


29/06/2021 12:08 - 2021-0000090992 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

05/07/2021 09:40 - 2021-0000092346 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

06/07/2021 13:59 - 2021-0000092977 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

16/07/2021 11:17 - 2021-0000102484 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

20/07/2021 14:20 - 2021-0000109166 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

21/07/2021 11:35 - 2021-0000110615 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

23/07/2021 13:49 - 2021-0000111404 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

03/08/2021 08:23 - 2021-0000113664 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

03/08/2021 10:47 - 2021-0000113717 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

15/09/2021 09:15 - 2021-0000124630 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

15/09/2021 10:09 - 2021-0000125195 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

18/11/2021 10:30 - 2021-0000156082 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

04/01/2022 09:18 - 2022-0000000051 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

10/01/2022 09:08 - 2022-0000000255 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

27/01/2022 13:26 - 2022-0000001217 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 07/02/2022 10:50 - 2022-0000001729 - Dismissed Contract

» 10/02/2022 18:25 - 2022-0000001962 - Adjudicación provisional  (Inactive)

   » 21/02/2022 09:49 - 2022-0000020652 - Adjudicación provisional  (Additional Info.)

      » 22/03/2022 09:38 - 2022-0000025793 - Adjudicación definitiva  (Inactive)

         » 13/03/2023 09:14 - 2023-0000000901 - Adjudicación definitiva

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación